Diadem Proudly Presents: Stats!

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Na enkele dagen flink coden, kan ik jullie met gepaste trots presenteren: Stats!

Ik ben dus van plan om een lijst te maken van beste DC teams wereldwijd, over alle projecten samen. Als een soort vingeroefening ben ik begonnen met statistieken van alleen Distributed.net. Deze heb ik behoorlijk uitgebreid gemaakt, hij zoekt de top200 van elk project op, stelt hier een lange lijst teams uit op, zoekt dan waar nodig de scores op van teams die op bepaalde projecten niet in de top200 staan, en stelt hieruit uiteindelijk een top100 samen. Deze top100 is dus compleet, er missen geen teams, en alle teams die erin staan staan echt op de juiste plaats.

Dus Proudly Presenting: De Distributed.net Top 100

Verder ben ik begonnen met het toevoegen van andere projecten. Daarbij zijn dagscores vooralsnog onmogelijk, en kunnen ook maar een klein aantal teams worden meegerekend.

Na verwerking van D.net en Seti ziet de lijst er zo uit.

Helaas dus slecht nieuws. Ars Technica is groter dan DPC ;(

Als je van mening bent dat ik nog belangrijke teams mis, geef dan even door welke, en geef bij voorkeur ook de team-id's door van dit team voor de verschillende projecten.

Nieuwe projecten zullen in de loop van de week worden toegevoegd. Maar daarvoor heb ik wel benchmarks van deze projecten nodig. Alsmede een url naar de statspages.

Verder is alle commentaar welkom.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Ik heb dan wel geen aandelen in het DPC verhaal op d.net (ik was mijn eigen sub-team toendertijd) maar ik moet zeggen dat je wel mooi werk hebt gedaan.

Super-klus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ziet er erg goed uit, m'n complimenten.
Toch leuk om te zien dat Ars heel veel power in SETI heeft zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ziet er mooi uit hoor :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Een klein schoonheidsfoutje (imho): zou je de getalletjes van de project scores rechts kunnen uitlijnen zodat ze mooi onder mekaar staan? Je weet wel: eenheden onder eenheden, tientallen onder tientallen, ...
Leest makkelijker want nu moet je goed kijken om te zien of bijvoorbeeld Ars echt een hogere output heeft dan DPC.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Goed idee

Voor de seti ranglijst is het makkelijk. Voor de anderen staat erachter nog de plek op de ranglijst, dus die krijg je op die manier ook niet mooi. Moet ook nog wel te fixen zijn, maar dat kost even tijd. Dus dat komt andere keer.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32312

Ik vind ook dat de lijsten er heel mooi uitzien; alleen verbaast het me dat de titel van de pagina in het engels is en de headers in de tabellen in het nederlands.
Heb je ook ergens een pagina waarop beschreven staat hoe je de stand berekent? Maak dan ergens een link van de ranglijst naar die pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Voor D2OL is deze URL handig: http://d2ol.sengent.com/stats/topTeamsAll.jsp

En voor TSC deze: http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topTeamsAll.jsp

En het ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Laatst online: 18-03-2021
Erg leuk :)

Mijn kleine tip : Zorg even dat het helemaal in het engels wordt of helemaal in het nederlands. Een beetje van beide ziet er raar uit :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Hehe, de tweetaligheid was me ook al opgevallen. Daar heb ik wel vaker problemen mee, het verschil tussen Engels en Nederlands is een beetje vaag voor mij. Ik gooi nogal eens Engelse zinnen door mijn Nederlandse teksten heen. En ik heb ook weleens dat ik op pagina 20 van een boek ineens tot de conclusie kom: "Verrek! Dit is Engels!"

Ik zal alles naar Engels omzetten.

Een pagina met uitleg moet ik nog een keer maken. Nog niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
Leuke stats :P

Zou zoiets ook mogelijk zijn om te maken van subteams binnen DPC? Is ook altijd wel leuk om te zien welk subteam nu het grootst is binnen DPC aangezien dat niet altijd makkelijk te zien is omdat er veel subteams in verschillende projecten mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Bedankt, maar zonder benchmark scores heb ik daar dus weinig aan ben ik bang. Is het met de clients van dit project een beetje makkelijk benchmarken? Want dan kan ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem schreef op 27 January 2003 @ 12:45:
[...]

Bedankt, maar zonder benchmark scores heb ik daar dus weinig aan ben ik bang. Is het met de clients van dit project een beetje makkelijk benchmarken? Want dan kan ik het zelf.
Er is zelfs een proggie voor geschreven:
http://homepages.opencominc.com/smichael/dbench.html
Met dit proggie kun je verschillende PC's vergelijken. De uitkomsten zijn niet representatief voor de werkelijke scores want hij test je snelheid met hele kleine candidates. Normaal krijg je meerdere candidates. Maar via grizstats kun je ook achter je gemiddelde per dag komen.

Ik weet niet of het proggie nog bijgehouden wordt en ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Op het forum staat nog een topic uit juli: http://forum.sengent.com/...bb=get_topic;f=3;t=000174 maar die data zal wel niet meer kloppen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 27-01-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Thanks for the info griz. Ik zal er vanavond of anders morgen naar kijken, ik moet nu zo weg.

Wel heb inmiddels ook SOB toegevoegd aan de stats page. Dit project had ik zelf al eens geprobeerd, en hier had ik dus benchmark scores van liggen. Het is een erg klein project, maar erg leuk imho.

6 projecten, more to come
12 teams, more to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:20

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ik ben wel benieuwd hoeveel power er relatief op ECC2 staat, dus wanneer voeg je die toe :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31264

Psst..... WE CRUNCH ;-)
Misschien leuk om ExtremeDC toe te voegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
ExtremeDC? Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27881

Ik mis nog de teams van DSL Reports/BroadBandReports ;) :P

RC5: (BroadBandReports.com - 45)
http://stats.distributed....roject_id=8&team=35018375

SETI: (Team Starfire - 7)
http://setiathome.ssl.ber...tats/team/team_85242.html

Folding@Home: (Team Helix - 5)
http://folding.stanford.edu/cgi-bin/teampage?q=4

Genome@home: (Team Helix - 9)
http://gah.stanford.edu/teams/DSL_Reports_Team_Helix.html

United Devices: (Team Discovery - 13)
http://members.ud.com/stats/teams/points.htm

TSC: (Team Discovery - 5)
http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topTeams.jsp

Distributed Folding: (Team Endeavor - 7)
http://www.distributedfolding.org/teampages/team76.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:20

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

ff kijken hoor, waar heb ik het nu nog grotere maar straks kleinere broer(tje) toch ook alweer gezien?
gevind! :Y)

Vooral de introductiepagina kan handig voor je zijn, kun je zien dat je nog wel ff wat te doen hebt :P

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
Freakertje schreef op 27 januari 2003 @ 19:32:
ff kijken hoor, waar heb ik het nu nog grotere maar straks kleinere broer(tje) toch ook alweer gezien?

Vooral de introductiepagina kan handig voor je zijn, kun je zien dat je nog wel ff wat te doen hebt :P
euh... er zit toch echt wel verschil in deze stats hoor

Diadem maakt stats aan de hand van cpuyears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ja maar die pagina geeft wel duidelijk aan hoeveel teams er zijn

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Freakertje schreef op 27 January 2003 @ 19:32:

Die pagina stond al in mijn bookmarks, maar evenzo bedankt. Die gast heeft qua teams ongeveer hetzelfde gedaan als ik geloof ik, een aantal bekende en grote zelf toegevoegd, en de rest on demand. En staan ook hele kleine, excusez moi, prutsteampjes tussen.

Teams toevoegen is het probleem niet echt. Het probleem is projecten toevoegen. De code schrijven om de stats van zo'n project te verwerken, en het project benchmarken, is beide vrij veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Als UD Think er ook bij komt zal dat de overall score van DPC niet ten goede komen, hopelijk stappen er dan weer 'ns wat mensen over naar UD. We worden daar namelijk binnnen 3 weken ingehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 07:10

spacy

+++

rAcEr schreef op 27 January 2003 @ 21:20:
Als UD Think er ook bij komt zal dat de overall score van DPC niet ten goede komen, hopelijk stappen er dan weer 'ns wat mensen over naar UD. We worden daar namelijk binnnen 3 weken ingehaald :/
Pcies, we kunnen wel wat meer hulp gebruiken,
de dagelijkse Think-DPC top30 is lekker compentatief wisselend, dus het is ook voor de scores spannend om mee te doen, en de resultaten van het onderzoek zijn bedoeld voor medicijnen ontwikkeling, dus dat maakt het dubbel zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Na even graven vond ik deze benchmark-pagina voor ECC2. Misschien kan je daar wat mee

http://marcc.no-ip.org/ecc2perf.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
_Sunnyboy_ schreef op 27 januari 2003 @ 22:54:
Na even graven vond ik deze benchmark-pagina voor ECC2. Misschien kan je daar wat mee

http://marcc.no-ip.org/ecc2perf.php
Yep. Ik had hem vanmiddag al gevonden, maar kon ECC2 niet toevoegen omdat hun stats pagina down was. En dus wist ik niet hoe de html eruit zag en kon ik geen code ervoor schrijven. Maar evengoed bedankt voor de link.

Inmiddels heb ik echter ECC2 toegevoegd. Het blijkt een niet zo groot project te zijn, waar vooral TechIMO.com op scoort.

Het verschil tussen Ars Technica en DPC blijft erg klein. Andere projecten kunnen daar misschien veranderen in brengen, wie weet.

[ Voor 4% gewijzigd door Diadem op 27-01-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

probeer muon eens

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een volkomen zinloze opmerking, geef er dan tenminste een link bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

Hier staan de plain-text muon stats:
http://www.stephenbrooks.org/muon1/rawstats.txt

Kijk op http://www.stephenbrooks.org/muon1/teamstats.php om te zien wat de afkortingen van de teams zijn. De namen voor de grafiek zijn de afkortingen zoals ze uit de naam geparsed worden, al die team namen boven de members van ieder team zijn de volledige namen. Zie dus dat een DPC member géén [vierkante haken] om de afkorting hoeft te hebben, een ArsTechnica-er wel.

Hoop dat dit duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

COOL, goed werk Diadem,

als je straks allen informatie hebt van projecten, is het misschien een leuk idee om hetzelfde te doen met DPC-subteams, dan kunnen we zien wie nou het sterkste/grootste subteam is.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 18-06 09:17
wtf is SOB en doet dpc daar ook actief in mee?

en laat ubero alsjeblieft uit de stats ( mocht je die nog gaan toevoegen). want dat is geld verdienend voor die mensen.

[ Voor 12% gewijzigd door MeneerKrab op 28-01-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Van Muon snap ik geen hout. Ik krijg de clients niet opgestart, ik moet me eest registreren. Is er iemand die een speed test voor mij kan uitvoeren? Liefst iemand met een XP 1800+, 256MB sdram, niet overgeclocked. Maar anders iets wat er in de buurt komt. Voor D2OL eigenlijk hetzelfde, vage client, speed testen niet mogelijk.

Voor TSC heb ik ergens benchmarks vandaan weten te halen, dus die is gefixed. (F5 mijn page ;P)

Benchmarks zijn altijd welkom. Ik heb weinig zin alle projecten helemaal te gaan zitten testen, dat is vaak nogal wat werk, met downloaden, faq's lezen, alles goed instellen, dan testen, waar vaak geen optie voor in de client in zit... Imho is het coden al genoeg werk...

SOB is Seventeen or Bust. Een van de mooiste projecten die er is, imnsho. Het doel is om het Sierpinski probleem te bewijzen. Er zijn 17 getallen waarvoor het nog niet bewezen is, en het doel is het vinden van 17 priemgetallen (elk priemgetal correspondeert met een bewijs voor 1 getal. Als je wilt weten hoe, zoek het op :P). Vandaar de naam.

Het .plan is nu om morgen maar eens wat teams toevoegen, en de page uit te breiden met een introductie, kort verhaaltje over alle projecten, uitleg over de berekening, etc. Donderdag en vrijdag, en het weekend, kan ik dan weer werken aan nieuwe projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de TSC benchamrks hebt, ben je al een eind op weg voor D2OL. Die projecten gebruiken beide de client van Sengent. Het enige verschil kan em zitten in de targets en candidates, maar daar kun je verder moeilijk rekening mee houden, omdat die toch continu blijven veranderen.

Wat betreft Muon: Je download de clien en unzipped die. In die map ziet je een filetje user.txt met daarin "[DPC] Diadem" (je username dus, zonder quotes ). Dan download je van de site de best results file, en die unzip je ook naar de muon dir. Het evt. reeds bestaande results.dat overschrijven.
Je hebt met die config wat de meeste mensen met muon doen, probleem is alleen dat sommige results heel lang duren (goed resultaat, veel punten), en andere heel kort (slecht resultaat, weinig punten). Dat lijkt me moeilijk benchmarken.

Voor meer info verwijs ik je naar de DPC - MUON - FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

een berekening op de punten van alle DPC teams bij Think,

met als uitgangspunt de gegevens van mijn team,
geeft aan dat DPC bij Think zo'n 400 jaar CPU tijd erin heeft zitten:

www.swa-assen.nl (grotendeels P4 1800, 256mb clients)
200.715 punten, na 1 jaar en 87 dagen cpu tijd
is 444 punten per dag cpu tijd, (maar volgens mij verschilt dit heel veel per team, ik zou dus graag zien dat de grotere Think teams dit eens doorrekenen)

genomen de totaal punten van DPC kom dan ik uit op heel veel dagen die samen goed zijn voor 400 jaar

[ Voor 8% gewijzigd door spacy op 29-01-2003 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Als ik het goed heb begrepen zijn "UD" en "Think" hetzelfde. En dat is weer wat anders dan Ubero? Hmm, eens kijken wat ik daarmee kan dan.

De TSC stats zijn in candidates en conformers, maar de een is gewoon precies 20 keer de ander. Ik heb de candidates genomen, die staan eerst in de stats en vormen het kleinste getal.
Hoe zit het met D2OL? Is dat even snel? En zijn de candidates/conformers evengroot? Zo nee, watis het verschil in grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Diadem schreef op 29 januari 2003 @ 09:45:
Als ik het goed heb begrepen zijn "UD" en "Think" hetzelfde. En dat is weer wat anders dan Ubero? Hmm, eens kijken wat ik daarmee kan dan.
Ja UD en Think zijn hetzelfde, het project van UD was Think, maar heet nu LIGANDFIT
Ubero komt mij niet bekend voor

[ Voor 10% gewijzigd door spacy op 29-01-2003 10:27 . Reden: He \/-jij-\/ sorry dat ik sneller was ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:20

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Hé! doe ^jij^ eens niet tussendoor posten! :P

Kun je weinig over zeggen. Wat er getest wordt bij biede projecten is een stofje op een ziektemolecuul, en dan 20 verschillende bindingen (conformers) tussen die 2. Na die 20 conformers is een candidate (stofje) voor jou klaar en ga je door naar de volgende. Tenminste, dat heb ik ervan begrepen.
Hoe lang het duurt voordat je een candidate klaar hebt hangt af van de complexiteit van zowel (vooral)het stofje als het molecuul.
Correct me if i'm wrong please, want ik weet het niet 100% zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door Freakertje op 29-01-2003 10:20 . Reden: traagheidsyndroom :) ]

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zit bij zowel TSC als D2OL zo:
Je hebt een bepaalde ziekte, TBC bij TSC en anthrax, ebola en pokken bij D2OL, die je wilt killen. Een bepaald stofje maakt je ziek. Je wilt dat stofje, dat molekuul, slopen door een ander molekuul er op los te laten. Je test allerlei verschillende molekulen op dat ene ziektemolekuul. Datgene wat je test heet een candidate, een kandidaat die de ziektestof wellicht onschadelijk kan maken. Die candidate wordt op 20 manieren vervormt, zodat je 20 conformers hebt. De 20 conformers zijn dus dezelfde molekulen maar hebben een iets verschillende structuur. De beste van de 20 conformers wordt terug naar Sengent gestuurd.

Over het algemeen wordt de candidate gezien als 1 workunit. De duur van 1 candidate kan gigantisch verschillen. Als je candidate een heel ingewikkeld molekuul is kan het op mijn AMD TB1400 tot 4 minuten per conformer kosten, dat is dus meer dan 80 minuten voor een candidate. Maar als je een heel simpel molekuul hebt kan het tot 10 seconde per conformer zijn, dan ben je in een vloek en een zucht klaar. Het gaat dus om een gemiddelde over een aantal weken. Als je wilt kan ik wel proberen wat uit de statistieken database te vogelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Dus zowel bij TSC als bij D2OL is 1 candidate dus 20 conformers.

En is bij beide projecten de gemiddelde grote van een candidate gelijk? En wat zijn deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem schreef op 29 januari 2003 @ 14:42:

En is bij beide projecten de gemiddelde grote van een candidate gelijk? En wat zijn deze?
Ik heb nog nooit TSC gedaan, maar ik denk dat de targets wel in dezelfde orde van groote (aantal atomen in het eiwit) liggen. En ik weet dat ze alle candidates uit een of andere drug database halen van stoffen die met de huidige technologie gemaakt kunnen worden. De meeste candidates zullen dus bij alle targets bij beide projecten langkomen. Lijkt mij iig erg aannemelijk.
Ik denk dat je gemiddeld dus wel gelijk uit komt. Iemand hier die beide projecten een tijdje heeft gerunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem schreef op 29 januari 2003 @ 14:42:

Ik heb statistieken van beide projecten over zeer lange periodes. Ik zal vanavond eens kijken of ik van bepaalde nodes (=PC) waarvan ik de snelheid weet het gemiddelde aantal candidates per dag uit de database kan toveren.

Iemand hier die een PC heeft die 24/7 aanstaat en zich geregistreerd heeft bij grizstats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem: uit mijn databases komen de volgende gegevens:
TSC
AMD XP1800+ : 102 per dag gemiddeld
AMD XP2100+ : 105 per dag gemiddeld
AMD 1 GHz : 69 per dag gemiddeld

D2OL
Pentium 4 2400 : 86 per dag gemiddeld
Pentium 3 500 : 29 per dag gemiddeld
AMD XP2000+: 85 per dag gemiddeld

Als er nog meer mensen zijn met een Node die 24/7 aanstaat en die geregged heeft bij grizstats dan moet die dat even laten weten, dan haal ik daar ook even het gemiddelde van op.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 31-01-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Anoniem: 26550 schreef op 31 januari 2003 @ 10:51:
TSC

D2OL

Als er nog meer mensen zijn met een Node die 24/7 aanstaat en die geregged heeft bij grizstats dan moet die dat even laten weten, dan haal ik daar ook even het gemiddelde van op.
node 7108 heeft de hele kerst/oudennieuw vakantie 100% TSC gedraaid op een amd 1 Ghz data: van 24-12-2002 t/m 1-1-2003 heeft ie full load op TSC gestaan zonder iemand in de buurt :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YakuzA schreef op 31 January 2003 @ 11:40:
[...]

node 7108 heeft de hele kerst/oudennieuw vakantie 100% TSC gedraaid op een amd 1 Ghz data: van 24-12-2002 t/m 1-1-2003 heeft ie full load op TSC gestaan zonder iemand in de buurt :P
Je had in die periode een gemiddelde van 69 cands per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem: nog een update, zie post een paar plekken hierboven. Een XP2000+ doet ongeveer evenveel als een P4 2400 zoals je ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 31-01-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Mooie stats. Leuk, die millenea. Al bijna 5 millenium computer uurtjes erop zitten. WOW!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Ik ben woensdag hard bezig geweest met de website, zoals jullie zullen zien als je op F5 ramt.

Hij is erg gaaf geworden vind ik persoonlijk, vooral aan mijn kant. Ik kan me een behoorlijke simpele c-code en een paar .dat filetjes alle html's in 1 klap genereren, en ook in 1x allemaal aanpassen.

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de layout van met namen de introductie pagina's. Tips voor verbeteringen zijn welkom.

Verder ben ik gisteren en vandaag niet echt toegekomen aan het werken aan deze site. Nieuwe projecten ga ik dit weekend weer toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

By the way: Een klein rekensommetje laat blijken dat DPC elke dag 7,3 cpujaren dichter bij aRs komt. Het zal dus niet lang meer duren of Ars moet van het stoeltje afkomen en de scepter en kroon overdragen aan ons })!

Enne. Als Muon en Think enz. eenmaal worden tegeovegd!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Is het de bedoeling om de pagina helemaal in het Engels of helemaal in het Nederlands te maken? Het wordt namelijk door elkaar gebruikt...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Mobster schreef op 01 February 2003 @ 15:30:
Is het de bedoeling om de pagina helemaal in het Engels of helemaal in het Nederlands te maken? Het wordt namelijk door elkaar gebruikt...
Waar? Ik heb alle nederlandse teksten weggehaald afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 13:22
X-G schreef op 31 January 2003 @ 22:14:
By the way: Een klein rekensommetje laat blijken dat DPC elke dag 7,3 cpujaren dichter bij aRs komt. Het zal dus niet lang meer duren of Ars moet van het stoeltje afkomen en de scepter en kroon overdragen aan ons })!

Enne. Als Muon en Think enz. eenmaal worden tegeovegd!
Bij Muon Is Ars DPC al weer voorbij, sinds ze er een paar "cambridge"-pc's bij hebben gehaald....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

inquestos schreef op 01 februari 2003 @ 19:26:
[...]

Bij Muon Is Ars DPC al weer voorbij, sinds ze er een paar "cambridge"-pc's bij hebben gehaald....
net of we met Think zo goed mee doen dan, 9de maar idd wel hoger dan ARS

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Diadem schreef op 01 februari 2003 @ 17:34:
[...]

Waar? Ik heb alle nederlandse teksten weggehaald afaik.
bovenaan in tabelletjes van 'teams overall' en 'teams daily' en ook bij 'largest subteam' staat nog:

Ranking Naam Project Score Totaal Gisteren

BTW
2e account van NC waar we rc5-64 en ogr25 onder hebben gedraaid:
http://stats.distributed....p?project_id=25&id=385600

^_^

[ Voor 33% gewijzigd door YakuzA op 02-02-2003 01:59 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Zo, weer een nieuw project toegevoegd, te weten D2OL.

Verder heb ik nog wat met de layout zitten kloten, heb ik subteam stats toegevoegd van DPC voor D.net, en heb ik mijn c-code weereens wat opgeruimd en handiger gemaakt. Bijna alle html code staat nu in data files ipv rechtstreeks in de c code ingebakken. Dat edit een stuk makkelijker, moet ik wel zeggen ;)

Morgen ga ik aan de slag met de day-by-day history. If only I knew how to get the system time in c ;)

Maar woei, plaatjes. Mathematica, here I come ;)
YakuzA schreef op 02 February 2003 @ 01:55:
[...]

bovenaan in tabelletjes van 'teams overall' en 'teams daily' en ook bij 'largest subteam' staat nog:

Ranking Naam Project Score Totaal Gisteren
Oops. Bedankt dat je me er op wijst. Daar is eventjes wat mis gegaan bij één van de vele updates ;)

Fixed.
BTW
2e account van NC waar we rc5-64 en ogr25 onder hebben gedraaid:
http://stats.distributed....p?project_id=25&id=385600

^_^
Je hebt het over de DPC subteam stats neem ik aan? Tsja, ik weet niet zeker hoe ik dat ga fixen. Makkelijkste manier is om gewoon hardcoden in de c-code neer te kwakken welke teams dubbel zijn. Maar das niet netjes. Er zijn wel andere manierne ook, maar die zijn lastig. Dit heeft overigens ook geen hoge prioriteit, ik vind de team stats belangrijker. Die subteam stats heb ik alleen gemaakt omdat ik de code toch al min of meer had liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Het leukste van jou stats vind ik dat alles op computerjaren gebaseerd is, je hoeft dus niet een bepaald project te doen om hier op nr 1 te staan....

dus Assilimeren!!!!! maakt niet uit voor welk project want ze komen er toch allemaal in te staan!!!!!!

ga je adressen lijst, telefoonboek, goudengids nog een af, hoest overal CPU-tjes vandaan allemaal!!!!!

kom op, laat die americanen eens zien wat een klein land kan doen!!!!!

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Het is best nog veel werk zo'n website. Ik heb er inmiddels al heel wat uurtjes in gestoken.
Ik heb nu ook een werkende history, waarin je de progressie van teams kunt zien. Nu drie dagen, maar elke dag komt er een dag bij natuurlijk ;)

Ik weet alleen niet wat er gebeurd als ik teams of projecten ga toevoegen. Volgens mij gaat m'n programma dan helemaal over de zeik. Maar dat lossen we binnenkort wel een keer op. Ik zit nu te kijken naar mogelijkheden om een history grafisch weer te geven. Als iemand ideeën heeft hoe ik makkelijk dat soort plaatjes kan generen hoor ik het graag.

Verder moet ik toch maar een keer wat verhaaltjes gaan schrijven voor op de introductie pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Diadem schreef op 04 februari 2003 @ 00:05:
Het is best nog veel werk zo'n website. Ik heb er inmiddels al heel wat uurtjes in gestoken.
Ik heb nu ook een werkende history, waarin je de progressie van teams kunt zien. Nu drie dagen, maar elke dag komt er een dag bij natuurlijk ;)

Ik weet alleen niet wat er gebeurd als ik teams of projecten ga toevoegen. Volgens mij gaat m'n programma dan helemaal over de zeik. Maar dat lossen we binnenkort wel een keer op. Ik zit nu te kijken naar mogelijkheden om een history grafisch weer te geven. Als iemand ideeën heeft hoe ik makkelijk dat soort plaatjes kan generen hoor ik het graag.

Verder moet ik toch maar een keer wat verhaaltjes gaan schrijven voor op de introductie pagina :)
als ik je kan helpen (ben niet echt een computer expert) roept u maar

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Ik wilde nog ff vragen hoe het nu staat met alles, en of er nog wat in de planning staat Diadem,

ben je bijvoorbeeld nog van plan om eccp-109 in de overall subteamstats te nemen?? (en Gnome@H, Think@H, Distibuted folding enz enz)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Zie ik net dit staan:
11 [DPC]Division Eindhoven 0.001 0.063 72.3 0.065
12 [DPC]Division Brabant 0.001 0.063 20.4 0.065
Is niet echt goed aangezien Division Brabant het vroegere Division Eindhoven is. Oh, en uiteraard staan er nu alleen de d.net projecten in en niet de andere zoals SETI en ECC2 wat ook door veel subteams gedraaid wordt. Komt dat nog?

Verder wel een mooie pagina met flink wat stats!

edit:

ik weet niet of er al iets over gezegd is maar projecten zoals RC5-64 staat nog gewoon tussen de projecten terwijl die af is. Gaat die er nog uitgehaald worden? of blijven die staan?

De nummer 1 van de subteams is namelijk de nummer 1 van RC5-64 en zou veel lager staan als dat project niet meer mee telt bij het geheel.

[ Voor 29% gewijzigd door Witlof op 21-02-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Witlof schreef op 21 February 2003 @ 12:15:
edit:

ik weet niet of er al iets over gezegd is maar projecten zoals RC5-64 staat nog gewoon tussen de projecten terwijl die af is. Gaat die er nog uitgehaald worden? of blijven die staan?

De nummer 1 van de subteams is namelijk de nummer 1 van RC5-64 en zou veel lager staan als dat project niet meer mee telt bij het geheel.
tuurlijk is dit bekend :P

ik vind dat juist wel leuk, daarom vraag ik om meer projecten die al afgelopen zijn ;)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 19-06 10:41

mcB

Hier staat onder kopje rc5-72 "... that no encryption method is save, if the....
save moet safe worden.

Verder wil ik kwijt dat ik het een heel goed initiatief vindt en dat het al mooi uitgewerkt is.

Vraagje; Hoe selecteren jullie de subteams? Op basis van dnet e-mailadres zeker.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Supergaaf! EliteHackers.com is #4 bij largest subteam overall! :*)

[ Voor 96% gewijzigd door ZeroVince op 21-02-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
ZeroVince schreef op 21 februari 2003 @ 13:08:
Het scheelt niet echt veel ;) Het is ook in bijna ieder project wel raak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Anoniem: 26550 schreef op 31 January 2003 @ 10:51:
TSC
AMD 1 GHz : 69 per dag gemiddeld

D2OL
AMD XP2000+: 85 per dag gemiddeld

Diadem: die d2ol stats kun je 40% bij optellen (komt door de nieuwe client).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 20:53

Bud_s

Team Anticimex & Lock

PowerCow schreef op 27 January 2003 @ 19:56:
[...]

euh... er zit toch echt wel verschil in deze stats hoor

Diadem maakt stats aan de hand van cpuyears.
Psies ... volgens mij moet je echt de results tellen (WU's voor Seti) het is toch het resultaat dat telt.

Volgens jou lijst staat [DPC]Seti@home op 5 !!

Ik wou dat het waar was 8)7 8)7 8)7
Volgens mij heb je zitten :z :Z :z :Z

Ik laat mijn }:O en lekker door grazen hoor, top 20 lijkt me al heel wat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 30-05 12:47
ZeroVince schreef op 21 February 2003 @ 13:08:
Maar wel alleen vwb dnet projecten dan he ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
CaLeX3000 schreef op 21 February 2003 @ 12:08:
Ik wilde nog ff vragen hoe het nu staat met alles, en of er nog wat in de planning staat Diadem,

ben je bijvoorbeeld nog van plan om eccp-109 in de overall subteamstats te nemen?? (en Gnome@H, Think@H, Distibuted folding enz enz)
Ik ben de afgelopen week nogal bezig geweest met de layout. Zoals je wel kunt zien als je de oude versies kent. Ik denk dat die wel ongeveer af is nu.

Komende twee weken heb ik vrij veel tijd, en wilde ik meer projecten en ook teams gaan toevoegen aan de stats. Ik ben niet van plan op korte termijn iets te gaan doen met alles wat er onder 'other content' staat. Deze dingetjes had ik namelijk vooral gemaakt om wat te spelen met mijn code, en ik ben niet van plan hier heel veel tijd in de steken voordat de mainpage perfect is - wat die nog lang niet is.
Witlof schreef op 21 February 2003 @ 12:15:

Is niet echt goed aangezien Division Brabant het vroegere Division Eindhoven is. Oh, en uiteraard staan er nu alleen de d.net projecten in en niet de andere zoals SETI en ECC2 wat ook door veel subteams gedraaid wordt. Komt dat nog?
Ik weet dat er dubbele teams in staan. Lees het verhaal wat boven die stats staat. Andere projecten voor de subteam stats? Voorlopig niet. Hij genereert die subteam stats nu volledig automatisch, zonder dat ik aan hoef te geven welke subteams er bestaan. Dat kan niet als ik meer dan alleen d.net projecten ga toevoegen omdat ID's dan verschillen.
Verder wel een mooie pagina met flink wat stats!
thanks.
edit:

RC5-64 is erg groot, en heeft dus nogal wat invloed. Maar mijn stats zijn bedoeld om overall stats te zijn, dus ik ben niet van plan om RC5-64 weg tehalen. Sterker nog, als d.net nog de RC5-56 stats online zou hebben zou ik die ook toevoegen.
mcB schreef op 21 February 2003 @ 12:46:
Hier staat onder kopje rc5-72 "... that no encryption method is save, if the....
save moet safe worden.
Thanks. Ik heb het aangepast, volgende statsupdate (vanmiddag ofzo) zal het ook in de online versie veranderen.
Verder wil ik kwijt dat ik het een heel goed initiatief vindt en dat het al mooi uitgewerkt is.
Thanks.
Vraagje; Hoe selecteren jullie de subteams? Op basis van dnet e-mailadres zeker.
Op basis van Distributed.net ID. Dat doe ik ook voor de d.net stats, maar dan op basis van team-ID natuurlijk. De main stats werken anders. Daar heb ik een vaste lijst van teams, waarbij ik in een databaseje van alle teams heb staan wat hun naam is (dat verschilt per project namelijk. Dutch Power Cows, [DPC], DPC, etc), en wat hun ID is bij elk project.
Anoniem: 29349 schreef op 21 February 2003 @ 13:19:

[...]

Diadem: die d2ol stats kun je 40% bij optellen (komt door de nieuwe client).
Tsja, dat is een beetje lastig. Ik heb ook onlangs vernomen dat ze bv. bij Seti de WU size verschillende malen hebben aangepast gedurende het project. Ik wil mijn stats wel zo bouwen dat ik hiermee rekening kan houden, maar ik kan niet alle van alle projecten alle rare veranderingen zelf bijhouden.

Voor D2OL heb je geluk, ik heb namelijk alle stats vanaf 1 februari nog op mijn hdd staan. Als jij me kunt vertellen welke datum exact deze client gereleased is, en hoeveel % sneller hij is, dan kan ik het updaten.

Voor seti bv. kan ik dat ook, maar moet ik weten hoe de WU size vroeger was, en wat de totalen van alle teams waren op het moment van verandering. Als iemand dat nog weet ben ik dankbaar.
Bud_s schreef op 21 February 2003 @ 13:53:

Psies ... volgens mij moet je echt de results tellen (WU's voor Seti) het is toch het resultaat dat telt.
Je hebt niet zitten opletten. Ik tel de WU's van seti. Maar je kunt seti en RC5-72 wu's niet 1 op 1 vergelijken, dat is niet eerlijk. Dus reken ik alles om naar cpu jaren.
Volgens jou lijst staat [DPC]Seti@home op 5 !!

Ik wou dat het waar was 8)7 8)7 8)7
Volgens mij heb je zitten :z :Z :z :Z
Van die 12 teams die ik bij houdt wel ja. Duh. Alleen als bij een project een ranking tussen haakjes staat is dat de ranking die ze op dat project echt hebben. De volgorde waarin de teams in mijn stats staan is natuurlijk alleen de relatieve volgorde.
Ik laat mijn }:O en lekker door grazen hoor, top 20 lijkt me al heel wat ;-)
Goed zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Diadem: datum release client is 4.2.2003 geweest :)
(het betrof het repareren van een memory-leak dus in principe is dit eenmalig :) )

Trouwens: ik kan vanavond wel even de gemiddelden posten voor een P4 en een P3 :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 21-02-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het misschien mogelijk om ook d2ol en ecc2 aan de subteam stats toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ZeroVince schreef op 21 februari 2003 @ 14:43:
Is het misschien mogelijk om ook d2ol en ecc2 aan de subteam stats toe te voegen?
lees ff zijn berichie door..... hij heeft de komende 2 weken veel tijd en gaat er dus ook veel van aan besteden aan zijn site.....

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee diadem, kun je die site niet even opnemen in je sig, hoef ik niet elke keer naar de 1e pagina te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc

Koel ... 13e plaats in overall subteams ....
Maar reken je daar nu wel of niet rc5-64 bij, want dat staat niet in je statzz breakdown op deze page : http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/dpc_subh.html

edit:
Stom van me .. ik had hier moeten kijken dat ik op de 46e plek overall sta.

[ Voor 24% gewijzigd door Jive op 21-02-2003 16:52 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Diadem, is het mogelijk om volgorde van de tabelletjes op de 'Overall Score History' pagina om te keren, zodat de tabel met de recentste gegevens bovenaan staat.

Want volgens mij is het verloop van de afgelopen week veel boeiender dan het verloop van de eerste week die gemeten is.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Nazgul schreef op 22 February 2003 @ 00:27:
Diadem, is het mogelijk om volgorde van de tabelletjes op de 'Overall Score History' pagina om te keren, zodat de tabel met de recentste gegevens bovenaan staat.

Want volgens mij is het verloop van de afgelopen week veel boeiender dan het verloop van de eerste week die gemeten is.
Hmmm, daar zou ik eens over moeten nadenken dan ;)

Is denk ik wel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Anoniem: 26550 schreef op 21 februari 2003 @ 16:37:
Hee diadem, kun je die site niet even opnemen in je sig, hoef ik niet elke keer naar de 1e pagina te klikken :)
Als ie af is :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Nazgul schreef op 22 February 2003 @ 00:27:

Fixed.

+ wat layout changes en een nieuwe begin pagina met changelog, jaja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik zag dat je mijn verzoekje geimplementeerd hebt. :)

Nog even wat opbouwende kritiek:
Recently made changes:
[...]
February 23th - Wrote the page you our you're now reading. The old introduction page can still be accessed via the menu.

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 22:02
Nazgul schreef op 23 February 2003 @ 22:16:

[...]
Oei nu begeef je je op gevaarlijk ijs. Ga nooit met Diadem in discussie over engels :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Nazgul schreef op 23 February 2003 @ 22:16:

[...]
fixed.
MarcyDarcy schreef op 23 February 2003 @ 22:44:
[...]
Oei nu begeef je je op gevaarlijk ijs. Ga nooit met Diadem in discussie over engels :P :P
Nah, in dit geval kan ik claimen dat het een typo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:58

Teun

Was YoMaN

Diadem schreef op 23 February 2003 @ 23:37:
Nah, in dit geval kan ik claimen dat het een typo is :)
Ik heb er nog een voor je:
Right now, these stats are not completely correct. The retirement option is implemented in such a way by distributed.net that for the RC5-64 project, retired individuals show up under their old name, but their stats pages redirect to the new name, but under their old id. So my stats algoritm detects two persons, instead of 1, the first doing only RC5-64, the other some of the other projects. It then contacts distributed.net to see if the participant participates in other projects, and behold, this is the case. So this effectively creates duplicates, in which the old name has the right score, and the name name is missing the RC5-64 score. I am working on a way of fixing this, but d.net has made it very hard to do so I'm afraid.
Ik neem aan dat de eerste name new moet zijn. Ik hoop trouwens dat je snel een oplossing vind voor het probleem rond de 'dubbele' teams. Als die niet zouden bestaan stonden we weer 1 of 2 plekjes hoger. 8)

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32312

Een klacht:

Ik kan mezelf niet terugvinden in de "Largest subteams Daily" pagina. Ik heb gister zo'n 0.003 jaar aan OGR-24 gescoord (plus nog wat OGR-25) en dan had ik mezelf ergens rond plaats 50 in de lijst verwacht.
Mijn gebruikersnaam bij dnet is "Peter 'MathFox' Roozemaal". (Ik weet dat ik nog niet lang genoeg bezig ben om in de overall top 100 te staan)

Ga zo door; het ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Anoniem: 32312 schreef op 25 februari 2003 @ 19:54:
Een klacht:

Ik kan mezelf niet terugvinden in de "Largest subteams Daily" pagina. Ik heb gister zo'n 0.003 jaar aan OGR-24 gescoord (plus nog wat OGR-25) en dan had ik mezelf ergens rond plaats 50 in de lijst verwacht.
Mijn gebruikersnaam bij dnet is "Peter 'MathFox' Roozemaal". (Ik weet dat ik nog niet lang genoeg bezig ben om in de overall top 100 te staan)

Ga zo door; het ziet er goed uit!
Sorry, maar het is dus een daily ranking van alleen die teams die in de top100 staan. Misschien dat ik dat ooit nog verander, maar dat is dan in ieder geval een plan uit de categorie "Hopefully done before the end of time". Dus voorlopig veranderd dat niet.

Verder heb ik YoMaN's fout verbeterd. (Niet een fout die YoMaN maakte, maar de fout die hij aanwees dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

code:
1
2
3
This page was written and is maintained by Michiel Bouwhuis 
The presented statistics are updated on a daily basis 
The page itself was last updated [b]Sunday February 23rd 2003[/b]

:( komt er nog een updatje??? :9~ _/-\o_

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Zie history: http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/history.html

Laatste update van stats is van gisteren :)

btw; Diadem; tis zeker niet mogelijk de 2 TeamBVD's te koppelen?

b.v. door met de hand een lijstje te maken van dnet ID's die samenvallen? Als ik het zo zie gaat het niet om heel erg veel namen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 27535 schreef op 07 maart 2003 @ 15:47:
btw; Diadem; tis zeker niet mogelijk de 2 TeamBVD's te koppelen?
Daar zitten wij, en nog wat andere, ook mee. Wij staan onder Division Eindhoven en onder Division Brabant in de stats. Samen gevoegd zullen we nog wel wat kunnen stijgen denk ik :P

edit:

Wh00t!! Deze had ik nog niet gezien: http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/dpc_subh.html
Het oude team boven het nieuwe in de daily's :P

[ Voor 20% gewijzigd door Witlof op 07-03-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
Witlof schreef op 07 March 2003 @ 18:08:
[...]

Daar zitten wij, en nog wat andere, ook mee. Wij staan onder Division Eindhoven en onder Division Brabant in de stats. Samen gevoegd zullen we nog wel wat kunnen stijgen denk ik :P

edit:

Wh00t!! Deze had ik nog niet gezien: http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/dpc_subh.html
Het oude team boven het nieuwe in de daily's :P
De score van het oude team is die van het oude en nieuwe team samen, de score van het nieuwe team is die van alleen het nieuwe team. Dus als je wil kijken hoe hoog je team in de stats zou staan moet je naar de oude team naam kijken.

De reden dat dit gebeurd is dus dat D.net in de RC5-64 stats oude teams die niet meer bestaan nog heeft staan. Als je dan echter dan in andere projecten bij dit team gaat kijken, dan kom je terecht op de page van het nieuwe team. Dus worden die stats bij elkaar opgeteld.

De score die bij de oude naam wordt is dus correct, en bevat ook de scores van wat er gedaan is sinds de retirement.

Wat er gebeurd als je meerdere teams naar 1 adres retired weet ik niet ;)
CaLeX3000 schreef op 07 March 2003 @ 15:39:
code:
1
2
3

Dat is zeker het plan. Dit weekend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Diadem schreef op 07 March 2003 @ 19:11:
[...]
Wat er gebeurd als je meerdere teams naar 1 adres retired weet ik niet ;)
Dan wordt het een zooitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

ehr; in ons geval (teamBVD) hebben wij gekozen voor een compleet nieuwe ID, om "clean" te beginnen.

wij hebben dus een "oud" dnet ID, en een nieuwe, die niet via retirements gekoppeld zijn.

eigenlijk dus stats.IDoud + stats.IDnieuw = stats.TeamBVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 30-05 12:47
Hetzelfde geldt voor TCF :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 27535 schreef op 07 March 2003 @ 22:13:
ehr; in ons geval (teamBVD) hebben wij gekozen voor een compleet nieuwe ID, om "clean" te beginnen.

wij hebben dus een "oud" dnet ID, en een nieuwe, die niet via retirements gekoppeld zijn.

eigenlijk dus stats.IDoud + stats.IDnieuw = stats.TeamBVD ;)
ik denk dat dit schoonheidsfoutjes zijn voor aan het einde als de hele site klaar is..... want eerst moeten de nieuwe projecten toegevoegd worder denkik

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

CaLeX3000 schreef op 07 maart 2003 @ 15:39:
code:
1
2
3

code:
1
2
3
The page itself was last updated Sunday March 9th 2003

nogmaals het verzoek ;)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

sweeeet veel stats :) alleen ecc2 nog niet ;) vandaar dat TCF niet zo hoog komt :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

een zeer behouden schopje mag toch wel?? :o

Ik bedacht me dat deze stats nog bestonden, maar helaas een jaar niet geupdate zijn :|

Is er nog de intentie om deze stats af te maken??

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dit schopje is niet echt zinvol.
Denk dat je beter degene die hier mee bezig zijn rechtstreeks kan benaderen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.