Sorry dat ik me bemoei met deze discussie en ik wil niemand ontmoedigen hoor, maar ik heb gemerkt dat het héél moeilijk is om systeembeheerders over te halen om koeien te laten grazen over een heel netwerk. Ze zijn bang dat er iets mis gaat, de computers langzamer gaan lopen en dat er schade optreedt. Met dat laatste bedoel ik in dit geval gedorven inkomsten doordat de PC dan niet meer bruikbaar is en op nieuw geïnstalleerd moet worden.
Kijk, ik weet ook dat wat ik hier zeg kul is, maar probeer daar maar eens een systeembeheerder van te overtuigen. Ik heb het vaak geprobeerd, het-lukt-gewoon-niet!
Het probleem is tevens ook dat áls er iets mis gaat met de computer(s) dat dat DPC programmaatje meteen de schuld krijgt.
Maar om dit probleem op te lossen, heb je gewoon inderdaad iemand met een vlotte babbel nodig die mensen kan overtuigen met goede argumenten.
Ook moet er vind ik, iets tegenover komen te staan. Ik denk eigenlijk dat er naast reclame ook wel een kans is dat je het in het nieuws moet kunnen krijgen. DPC is nu zo groot en er is onder het publiek zo bijzonder weinig bekend over DPC..... Of lijd ik nu aan grootheidswaanzin?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7