Toon posts:

650 grazende koeien erbij

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was hier een topic over het nieuwe internet cafe waar 650 pc dag en nacht aan staan. Iemand wilde erheen om voor te stellen (in ruil voor wat reclame etc.) ook een koeie-client erop te plaatsen. Wel nu, deze is nu geopend!!!
Amsterdam, ik geloof reguliersbreestraat (vanuit de Munt richting Rembrandtsplein)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Aktie dan!

Je moet gewoon vertellen dat ALS ze OVERAL een KOE installeren, dan MOGEN ZE een banner van DPC gebruiken... haha ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

er wordt er binnenkort ook een in R'dam geopend dus daar kan je ook grazen :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

ho ho hou ff allemaal je koeien in de stal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn broer bobdebeer heeft hier al kontakt over gehad met de gasten die dat café beheeren. Hij heeft ook met ik geloof Femme overlegt wat er allemaal mogelijk is qwa reclame enzo.....

ik heb van bobdebeer begrepen dat hij nog op een antwoord van het café wacht dus heb nog even geduld.

het is volgens mij niet verstandig om met zijn allen naar dat café te rennen.

alvast bedankt Mo-Bees.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bij deze dan even een oproep aan die paar leden die nogal graag zelfs actie ondernemen: ga alsjeblieft niet in je eentje namens DPC lopen zeuren bij de systeembeheerder daar, waarschijnlijk wordt dat toch niks en daarna kunnen we ook op de diplomatieke manier niets meer bereiken.

Verwijderd

Bedankt Chaos,

nogmaals het is niet de bedoeling dat iedereen maar gaat lopen leuren om die koeien bij dat café.

DAAR BEREIKEN WE NIKS MEE !!!!

Er is hierover al overleg geweest met T-net(Femme) wat er moet/kan gebeuren dus geduld.

heb mijn broer al gevraagd hoe het er mee staat. Als er nieuws is lezen jullie het gelijk.

Mo-Bees hoopt dat het gaat lukken daar in A'dam zou lekker zijn 650 kracht koeien.

Verwijderd

ik sluit me helemaal bij MO-bees aan de 650 pc zijn voor de mensen die daar. Nu mee bezig zijn daarom moeten wij nu ons imago hoog houden. Dus bescaafd zijn etc.

• Floor-is
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ik stem voor bobdebeer, laat hem het regelen.
Als wij ons er nou eens niet mee gingen bemoeien, dan kon het nog wel eens lukken...

Bericht hierboven

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
DUS BESCHAAFD ZIJN ETC.
Daaronder valt ook je caps-lock uitzetten tijdens het typen van een reply. :(

Verwijderd

Maakt u allen geen zorgen.
Ik pak dit uiterst beschaafd aan en wil op
geen enkele manier grof overkomen, pushen heeft ook geen zin , e-mail is de deur uit en wegens de OPENING zal ik nog een week tot 10 dagen wachten op antwoord, krijg ik dan niets zal ik voorzichtig polshoogte nemen via een 2e e-mail, vooral niets PUSHEN want dan ben je bij voorbaat al verloren.

Ze hebben het vreselijk druk met de opening, ik weet wat het aan tijd en moeite kost een groot projekt neer te zetten en dus zitten ze NIET te wachten op "spam" van een paar grazende enthousiastelingen :)

U hoort van mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ook niet van plan om daar heen te gaan, ik wist dat jullie ermee bezig waren. Alleen bedoeld voor het geval jullie het "vergeten" waren. BTW, de eigenaar is die griek (easyjet), dus ga met hem eens grieks eten.... succes in elk geval

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ps. De zaak is gsteren al open gegaan.

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

Mo-Bees hoopt dat iedereen nu tevreden is met dit antwoord van bobdebeer hij is er druk mee bezig en de beste kans op die 650 koeien is dat 1 persoon kontakt houd met die gasten in dit geval dus bobdebeer omdat hij er mee is gekomen en dus het projectje zal begeleiden.

Ik weet zeker dat als er nieuws is jullie het gelijk zullen lezen op Got of T-net.

Mo-Bees hoopt dat iedereen nog ff geduld heeft. bijvoorbaat dank hier voor.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

In de krant stond dat dat cafe 24/7 open is.

en al die pc'tjes stonden vredig te pruttelen, ook als er niemand achter zit.

dus eenvoudig rekensommetje: (ik weer niet wat voor pc's het zijn, maar ik neem aan dat er minimaal een 500MHZ proc in zit)

650 x 500 x 0,85 = 276250 bloksjes per dag!
:) :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

wat nu helemaal een actie is, is om AL die pc's op een proxy te laten flushen, en straks met MF6 in een keer te flushen... dat zijn +/- 20 MILJOEN blokjes!!!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ehm D-J...
Eenvoudig rekensommetje uitgaande van 500Mhz P3:
276250 WU's/dag * 85 dagen te gaan
Is 23,48Miljoen blokjes....

Maar Bob is er mee bezig en jah, als dit lukt zal hij het ook wel in Rotterdam aankaarten.

Bericht hierboven

Verwijderd

Daar ga ik eigenlijk wel vanuit ja, als het mijn broer in A'dam lukt zal het ook wel in R'dam lukken dacht ik zo...

Mo-Bees voor team GRAASLAND

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Itsme! --> Ok, als het nog 85 dagen duurt. maar denk jij dat er morgen overal een koe op staat?

dus doe maar wat van je schatting af.
(En verbeter niet iemand voordat je nadenkt)

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Hmmz, 20 miljoen blokkies tijdens MF6 vanuit dat internet cafe....
Krijg je dat wel weg op 1 dag?? :)

mzzl Harrie_1

Merkez

Verwijderd

lekker hé fantaseren, we hebben die gasten nog niet zover dus nog even blijven hopen.

Mo-Bees......... hoopt ook dat het lukt!!

• BrZ
  • Laatst online: 08:35

BrZ

Maarruh, waarom denken jullie dat daar 500MHz bakken staan? Denk dat het celery's zijn die daar staan (400MHz ofzo?) voor een internet cafe is meer denk ik niet nodig....

Het kan zelf nog erger, misschien zijn het enorme k*tbakken die gewoon terminals zijn van een enorme server...
(alhoewel, das zo slecht nog niet, weet je hoe hard een koe gaat op zo'n server?)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Het zijn wel allemaal aparte pc's. en als je 650 bakken koopt, krijg je een fikse korting, en 400 MHZ'z worden niet meer gemaakt. dus ga er maar van uit dat het 500+ MHZ'z zijn...

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
zijn het echt allemaal aparte bakken?
kan k'me haast niet voorstellen.
Mij denkt dat allemaal op 10 grote servers draait.

Mochten het aparte bakken zijn dan is het goedkoopste van het goedkoopste gebruikt en dat is ofwel een cel 433 of een 466, nog altijd goed voor 1,2Mkeys/s.

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Die vliegtuigen van die Griek zijn allemaal tweede handsjes, dus misschien die compu's ook wel... ;)

Loeibaar.nl

Verwijderd

[laatste update]
Ook vandaag nog geen antwoord gekregen
[/laatste update]

p.s

ik heb gelezen dat het allemaal PIII@450 zijn
leuk voor de geinteresseerden onder ons!
Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Stel je eens voor dat er Linux of BeOS op zou draaien ipv Windoos! :9

[off topic]
Ben trouwens benieuwd of er ook daadwerkelijk 650 licenties voor Windoos zijn betaald.. >:) Zo ja, dan zal ome Bill wel weer in zijn nopjes zijn. :)
[/off topic]

Verwijderd

Een stagiaire die met mij mee loopt heeft bij het Internet Cafe dat in Rotterdam komt gesolliciteerd voor systeembeheerer. Hij zit op het HR&O en het is voor in zijn vrije tijd. Hij is al gevraagd voor een tweede gesprek. ff hopen dat hij daar komt te werken want dan kan hij misschien nog wat voor ons betekenen :)

Er komen daar 450 PC's en zal ook 24x7 open zijn.

PS: De WUtjes komen dan wel op BeeSmart ;) :P

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Dat lijkt mij niet verstandig!

Als je die man wilt overtuigen dan moet er voor hem voordeel in zitten en dat zit er niet in als hij op iemand anders zijn naam flushed. Hij moet gewoon onder zijn eingen naam flushen. Hij kan hoog komen in de persoonlijke stats en datis goede reclame voor zijn bedrijf. met dat argument moet je hem overtuigen.

En in de DPC stats staan is natuurlijk ook hele goede reclame, daarom moet hij ons joinen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Mee eens. Laat hen maar gewoon op hun eigen account flushen. :)

Verwijderd

Hmmm reklame als dat te regelen is door jullie kan ik ook wel wat mensen regelen nog...

Mijn oom die is systeembeheerder en netwerkbeheerder bij de KPN, daar staan toch zeker nog wat computertjes te draaien...

Als iemand me kan zeggen met wie ik contact moet nemen om een banner, etx. te krijgen laat me het dan weten ;-)

Verwijderd

Humm,

Mo-Bees denkt ook dat het enige argument voor die café's om mee te doen is hoog is de stats met de naam van het café en eventueel een mooie verwijzing naar hun site maar meer moeten we niet aanbieden.

als T-net aan banners e.d. begint lijkt de site straks wel een kerstboom.

en dat is toch niet de bedoeling van T-net en GoT.

• Chaos
  • Niet online
Als hij meedoet kan hij in ieder geval op dpc.tweakers.org een flink nieuwsartikel krijgen met ook wat algemene info over het cafe en wat foto's bijvoorbeeld. Dat is ook hele mooie reclame. Eventueel is een bannertje (200x75) onderin het menu mogelijk, maar als hij het zonder banner ook doet is dat natuurlijk beter.

Verwijderd

Humm chaos,

dat is al heel wat vind ik.

ik ben voor een mooi groot nieuws artikel, maar banners kom je niet meer vanaf dus dat is het laatste redmiddel if you know what i mean!

Go PDC Go.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Sorry hoor D-J.
Natuurlijk heb je gelijk, ik had daar ff geen rekening mee gehouden...

650 PIII-450. Dat wil best wel een paar blokkies doen denk ik. En Rotterdam nog eens 450? Damn, die lui kunnen een eigen team beginnen en constant in de top 20 zitten...
(1100 PIII-450 en wij ons maar afvragen waarom INTEL leveringsproblemen heeft ;) LOL)

Bericht hierboven

Verwijderd

[laatste update]
Ook vandaag nog geen antwoord gekregen
[/laaste update]

Ik blijf echter positief en ben aan het aftellen tot de dag van e-mail #2.
( nog 9 te gaan )

Uit eigen ervaring weet ik echter dat het openen van een zaak een hele klus is en dat de "baas" van zo'n toko prioriteiten moet stellen.
Wij komen ook vast wel aan de beurt.
Geduld is een schone zaak en overhaast stappen ondernemen is op internet zo-wie-zo
geen goede zaak .. opdringerigheid is wel het laatste wat iemand in zijn mail-box wil hebben.

Ondertussen wens ik iedereen suc6 met MF6
en hoop dat we miljoenen blokjes gaan flushen in september.

Ieder voor DPC en DPC voor ieder :)

Verwijderd

[laatste update]
Wederom geen mail gekregen, maar hoop doet leven :)
[/laatste update]

Voor de overige info zie de vorige posten!

DPC is a way of life :)

Verwijderd

En? al nieuws?

Choijn

Verwijderd

[laatste update]
helaas nog steeds geen nieuws, maar ook nu doet hoop leven, ik heb besloten dat donderdag a.s. mail #2 de deur uitgaat en hoop dat daar een blije reactie op komt :)
[/laatste update]

mochten er voortijdig veranderingen zijn worden deze meteen gepost

SUC6 met grazen allen en DPC schopt kont :)

Verwijderd

[laatste update]
helaas weer geen bericht uit a'dam, ik blijf hopen dat alles goed komt.
[/laatste update]

allen suc6 met grazen en dpc schopt kont :)

Verwijderd

[laatste update]
hmmm nog steeds niets ontvangen, waarschijnlijk door pinksteren, maar ik geef de moed niet op!
[/laatste update]

zullen we het dan toch zonder de 650 koeien uit A'dam moeten doen ?? de tijd zal het leren......

suc6 met grazen en fijne wedstrijd :)

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Het zal wel lukken denk ik er is ook al veel over op de radio gezegd.

Verwijderd

[laatste update]
je kunt het al raden ...
nog steeds geen antwoord !
donderdag gaat mail #2 eruit en daar hoop ik dan wel antwoord op te krijgen :)
[/laatste update]

verder geen spreuk v/d dag
plezier ! "LoL"

• Floor-is

Floor-is

5.2

Bob, zo blijft de topic het wel doen, elke dag ff berichtje posten over hoe het erbij staat, LOL.

Ehm als je ooit eens met die mensen wilt babbelen, ik wil wel mee. Heb een vlotte babbel en weet wel het een en ander over DPC, koeien en distributed. Verder leek het mij wel leuk om jou nu eens te leren kennen...

Plezier en we horen het wel, ik kijk iig elke dag in deze topic.

Itsme!

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik heb ook wel een vlotte babbel haha, en ik ben Bob's broer hihi.

Dus misschien gaat hij wel met mij daar praten, slepen we nog gratis internet eruit ook.

MAZLL MAYBYE L8R DUDE!

Verwijderd

Itsme! & Mo-Bees

Afgesproken, mocht ik op korte termijn hulp nodig hebben dan val ik zeker op jullie terug :)

[premature update]
geen antwoord om 07:35
[/premature update] :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

'kee hou ik je aan!

/ Serieuze mode
Ik zou eigenlijk al eens met Mo-bees afspreken, maar m'n hele topic is pleite, dus dat zit er ff niet in.
Er werd ook iets gezegd (ergens) over het opstellen van een soort commissie voor dit soort gevallen. Hoe staan jullie daar tegenover?
/ Einde serieuze mode

Ik zie het wel,
Plezier!

Bericht hierboven

Verwijderd

[eigenlijke update]
je raadt het al ... NIETS
[/eigenlijke update]

zoals gewoonlijk blijf ik hopen en ben hard aan het werk aan mail#2 die donderdag de deur uit gaat :)

Itsme!
kijk ff bij de HCC draad, daar staat ook mijn mening over de vraag in je "post" hierboven :)

ook plezier ;)

Verwijderd

[laatste update]
geen nieuws :(
[/laatste update]

morgen gaat mail#2 de deur uit ..
ben bijna klaar met de lay-out :)

graast allen verder en DPC zij met U !

• budi
  • Laatst online: 12:43
Sorry dat ik me bemoei met deze discussie en ik wil niemand ontmoedigen hoor, maar ik heb gemerkt dat het héél moeilijk is om systeembeheerders over te halen om koeien te laten grazen over een heel netwerk. Ze zijn bang dat er iets mis gaat, de computers langzamer gaan lopen en dat er schade optreedt. Met dat laatste bedoel ik in dit geval gedorven inkomsten doordat de PC dan niet meer bruikbaar is en op nieuw geïnstalleerd moet worden.

Kijk, ik weet ook dat wat ik hier zeg kul is, maar probeer daar maar eens een systeembeheerder van te overtuigen. Ik heb het vaak geprobeerd, het-lukt-gewoon-niet! :'(

Het probleem is tevens ook dat áls er iets mis gaat met de computer(s) dat dat DPC programmaatje meteen de schuld krijgt.

Maar om dit probleem op te lossen, heb je gewoon inderdaad iemand met een vlotte babbel nodig die mensen kan overtuigen met goede argumenten.
Ook moet er vind ik, iets tegenover komen te staan. Ik denk eigenlijk dat er naast reclame ook wel een kans is dat je het in het nieuws moet kunnen krijgen. DPC is nu zo groot en er is onder het publiek zo bijzonder weinig bekend over DPC..... Of lijd ik nu aan grootheidswaanzin? :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

[laatste update]
No News Yet
[/laatste update]

De 2e e-mail is de deur uit en ik hoop nog steeds op een goede afloop :)

budi-->

natuurlijk weten wij ook wel dat het moeilijk is om systeembeheerders gewillig te krijgen een koe te installeren, maar niet geschoten is altijd mis ;)
verder sluit ik me aan bij je mening .. ik denk ook dat DPC groot genoeg is om "commercielere" stappen te ondernemen.
er komen alleen wel een aantal zaken aan bod die, mits goed georganiseerd , aardig fout kunnen gaan, vandaar ook mijn mening dat dit centraal geregeld zou moeten worden.
verder wens ik iedereen veel graas-plezier en ik hou jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

• DSmarty
  • Niet online
Sorry dat ik een koe-onvriendelijke opmerking moet maken: Ik (als netwerk & systeembeheerder) wil ook absoluut geen koeien op mijn werkstations, ik had het zelf ff 3 dagen getest: Enorme hoeveelheden klachten over traagheid, draai bijvoorbeeld maar eens de nieuwste Exact (dosversie, die is nog steeds de beste)... Iedereen kan zeggen wattie wil, maar ik weet gewoon dat de client het systeem enorm vertraagd, vooral als er dos-apps draaien.
Natuurlijk draaien er op mijn eigen beheerspc's wel koetjes!

Verwijderd

DSmarty

vraagje ?

ik neem aan dat er in een internetcafe weinig tot geen dos-apps gedraaid worden en dat de stations uitsluitend en alleen voor het surfen worden gebruikt, heeft dat dan ook een grote invloed op de snelheid van het netwerk ??

zo ja, dan blaas ik de hele missie meteen af want dat wil ik natuurlijk niet :(
zo nee, ik ga gewoon verder met mijn missie het internetcafe over te halen om de koeien te installeren :)

laat ff wat van je lezen
groeten

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

In Utrecht is er sinds kort ook een geopend bij het postkantoor op het Neude.

Ik denk trouwens dat ze geen gebruik maken van gewone werkstations maar dat ze gebruik maken van Citrix Terminals (Server Based Computing en Thin-client technology).
Alle software staat in dat geval op een of meerdere Citrix servers.
Ze hebben dan wel 650 werkstations maar dat wil niet zeggen dat ze dezelfde kracht hebben als 650 PIII's.

Niet?
[Specs]

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

DSmarty: das geen koe-onvriendelijke opmerking.. maar een Exact-onvriendelijke opmerking.
Veel dos-proggies zijn niet zo goed in multitasking..(en windows-lookalikes met een dos-core ook niet) en dan kan ik me voorstellen dat het langzamer gaat.
Maar ik denk dat je op dat soort systemen geen enkele cpu-intensieve app kan draaien zondr exact aan het zeiken te krijgen.

bobdbeer: ik neem aan van niet.. een pc die alleen maar hoeft te internetten heeft imho geen oude dos zooi nodig.
En ook al doen ze dat wel.. dan kun je het nog proberen, want het probleem treed alleen op met super-intensieve dos proggies (zoals een boekhoudpakket met een slechte database :)).

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

DSmarty,
Maatje in Crime,

ik (als netwerk & systeembeheerder) heb helemaal gén problemen met m'n koetjes....
ze staan op alle (werk)stations en servers...
In het begin (vroeger) bekeek ik elke storing en vertraging met enige argwaan... maar bijna altijd werden die veroorzaakt door programma's als office, autocad en explorer (natuurlijk)...
Het scheelt natuurlijk dat we géén dos-apps meer draaien...

nou... dat was 't... prettige avond verder...

Join TeamBVD!

Verwijderd

Pinball

dank voor je antwoord, geeft mij weer moed :)
ik ga dus gewoon door met de actie en hoop dat men snel gaat reageren!

Graast allen voort en DPC zij met U, AMEN ;)

Verwijderd

Bob,

heb je al die tweede e-mail verstuurd?

Mo-Bees.

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Die heeft hij verstuurd, kijk maar eens een paar berichtjes boven je bericht :)

Verwijderd

[laatste update]
YIEHAAAAAAA
contact .... en niet afwijzend, ik hou jullie op de hoogte :)
[/laatste update]

:) DPC schopt kont en als het lukt gaan we wel heel veel kont schoppen :)

Verwijderd

Spannuhuhund!!

• Floor-is

Floor-is

5.2

HA, toch nog een goed bericht vandaag gelezen...

Mini dumpje voor TA gaat niet door.
E-mails voor niet-flushers beter niet versturen...

Maar gelukkig dus ook een NIET-afwijzend bericht van EASY-internet-cafe... YEAH-HA!

Itsme! Groet Bob en Mo-bees, en verder iedereen die hij kent en aardig vindt ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

roffel o wat spannend zeg hoop op een goede afloop zet hem op bobbedebeer :)

• DSmarty
  • Niet online
Blimmel,
Maatje in WU's

De laatste zin deed het hem: De combinatie DNETC en Exact voor DOS is niet fijn.
Ik kreeg echt tientallen klachten van mensen die klaagden over een sterk verlaagde responsiviteit van exact. Na een beetje testen bleek dat zodra mensen dos-software gebruiken je DNETC beter niet kunt installeren.
Nou had ik een oplossing: vervang die Exact door een windows versie (database is hetzelfde). Maar helaas, die blijkt nog bugs te bevatten, wat ze op de admin afdeling niet echt waarderen.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

SIGNe,

Als ze met Citrix Metaframe werken op WBT (Windows Based Terminals) dan hebben we pech; die dingen openen alleen maar sessies naar de servers, daar draait nl. het hele spul dat ze op hun beeldscherm zien. De WBT's zijn eigenlijk alleen maar doorvoerluiken voor muis- en toesenbord bewegingen en displayveranderingen (eigenlijk de super-oude terminals van vroeger in een nieuw jasje). Daar het koetje op laten lopen zal dus niet lukken want dan zou het lopen op de servers en dat zullen ze (de gebruikers en syst.beheerders) niet echt fijn vinden.

Kijk...als het nou PC's zijn met een Citrix sessie naar de server zou het wel kunnen. De client start op, in de startup groep staat de ICA sessie voor Citrix en eventueel het koetje. Het koetje draait dan lokaal (heeft nix met Citrix te schaften) en je ICA sessie loopt wel door, die heeft er nauwelijks tot geen last van. (doe ik hiero ook :) )

Ze zullen ongetwijfelt een paar vette dual-p3's hebben per server met 1-4Gb RAM. Zal heus wel lopen mbt het koetje, maar dan zou het 's nachts moeten lopen als er niemand op de WBT's zit.

specs | 3360wP met SE3000

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Misschien naar een nieuwe topic verplaatsen.
Dit draadje wordt nogal lang......

hier is de nieuwe topic http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001045.html

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.