Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
het kan zijn, dat er bestanden in gebruik zijn, die hij niet kan defragmenteren, zoals pagefile.sys.
deze bestanden blijven dus gefragmenteerd.
Ik weet niet welke windows versie je gebruikt, dus ik kan niet aangeven hoe je dit aan moet pakken.
Dit is namelijk per windows verzie verschillend.
deze bestanden blijven dus gefragmenteerd.
Ik weet niet welke windows versie je gebruikt, dus ik kan niet aangeven hoe je dit aan moet pakken.
Dit is namelijk per windows verzie verschillend.
Sometimes human's are...
Gooi anders je temp mappen bij document en settings leeg, verwijder je tijdelijke internet bestanden. Dat zal het probleem moeten oplossen, iig bij mij wel.
Ik gebruik zelf nu O&O Defrag Pro. Die vervangt (als je dat wilt) de standaard defrag tool in WinXP. Hij is stukken beter en vooral een stuk sneller. Je kunt drie methodes kiezen: Space (normaal), complete/name (alle files worden op naam gesorteerd), complete/date (alle files worden op datum gesorteerd). Bij de eerste gedachte denk je natuurlijk HUH!?!?! maar ik heb zelf nu op complete/name gedaan en je merkt dat WinXP weer een stuk sneller is (zoals bij een fresh install).
Ook gaat hij beter om met grotere files als je een van de complete modes kiest.
Misschien dat de topicstarter met deze tool wel z'n schijf helemaal gedefragmenteerd krijgt.
Ook gaat hij beter om met grotere files als je een van de complete modes kiest.
Misschien dat de topicstarter met deze tool wel z'n schijf helemaal gedefragmenteerd krijgt.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Ander defragmenteer progsel:
Diskeeper Lite 7.0, is bovendien voor persoonlijk gebruik nog gratis ook.
Diskeeper Lite 7.0, is bovendien voor persoonlijk gebruik nog gratis ook.
[ Voor 24% gewijzigd door alt-92 op 27-01-2003 08:31 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1