Toon posts:

AMD Athlon XP2100

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een athlon xp 2100 net nieuw alleen hij werd te heet 65 graden dus ik alvast voorbereiden om er zilveren koelpasta op te doen. Ik cooler schoongemaakt erop gezet pc geeft error opstart disk werkt ook niet goed. Ik de computer op 1300mhz zetten werkte wel gewoon goed. Dus ik steeds hoger kom uit eindelijk aan bij 13x132 dat doet ie wel alleen net niet 13x133 wat ie zou moeten doen dan gaat ie raar doen en wil die niks laden ik heb DDR RAM PC2700 weten jullie hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt groetjes vincent

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waar is de rest van de computerspecificaties :?

Of de koeler zit verkeerd gemonteerd, of de koeler is waardeloos, of de airflow is niet helemaal lekker, of de voeding is beetje ontoereikend, etc..etc..

Je kunt allemaal tips en hints terugvinden op Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die je onderaan op Technische PMG FAQ kunt vinden :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zonder specs van je overige hardware schiet 't niet op hè. Hoe dan ook, je moet waarschijnlijk ergens een jumper overhalen om de juiste FSB/AGP/PCI verhouding te krijgen, dat je met 132 vastloopt wijst daar wel op (dat hij dus nu in de 100MHz FSB stand staat i.p.v. de 133MHz FSB stand). Hier is overigens ook genoeg over te vinden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.