Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Je moederbord ondersteund maximaal een Pentium III 600 MHz, of
je moederbord een coppermine ondersteund ligt aan welke versie je hebt.
Dit alles kan je echter wel vinden op de website van chaintech
je moederbord een coppermine ondersteund ligt aan welke versie je hebt.
Dit alles kan je echter wel vinden op de website van chaintech
HEHEHEHEH okeej THANX he
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Het blijft een vage bedoeling die letttercodering, maar goed even wat anders : op dezelfde Chaintech-site wordt in een tabel (http://www.chaintech.com.tw/QUESTION/PII_CPU.htm) aangegeven dat de Pentium III tot 850Mhz wordt ondersteund, echter wordt dit niet aangegeven bij de Pentium III FCPGA. Mag ik aannemen dat ik laatstgenoemde gewoon i.c.m. een Slocket kan gebruiken?
Verwijderd
NEE, dat mag je niet. Dit werkt namelijk niet.
Zelfs een pIII 650 met een slot1 naar fcpga converter daait er dan niet op.
Dit uit eigen ervaring. Ik heb een 300a en wilde er en pIII 650 op zetten (kon ik heel goedkoop krijgen) maar hij deed het niet. Alles gebrobeerd!!. Dus nu weer met een 300a. Ik kan hem ook niet ver OC'en want mijn HD 'wist' de bootsector als ik de bus te hoog zet en in de bios zit geen 1/4 of 1/3 optie. Staat denk ik vast ofzoiets.
Zelfs een pIII 650 met een slot1 naar fcpga converter daait er dan niet op.
Dit uit eigen ervaring. Ik heb een 300a en wilde er en pIII 650 op zetten (kon ik heel goedkoop krijgen) maar hij deed het niet. Alles gebrobeerd!!. Dus nu weer met een 300a. Ik kan hem ook niet ver OC'en want mijn HD 'wist' de bootsector als ik de bus te hoog zet en in de bios zit geen 1/4 of 1/3 optie. Staat denk ik vast ofzoiets.