Toon posts:

Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je in linux de hardeschijf weer formatteren!? Ik wil namelijk mijn harde schijf weer formateren maar ik kan maar niet uitvinden hoe dit moet... wie wilt/kan mij helpen... en begin a.u.b. niet over dat helpdesk gebeuren want ik heb het doorgelezen!!

MvG,

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:27
Als dat zo is, dan had je zeker een betere topictitel kunnen bedenken, en door op internet te zoeken kun je dit ook prima uitvinden. Daarnaast is je topic niet al te duidelijk (nog afgezien van de titel): in welk formaat zou je hem willen formatteren, waarom lukt dat niet, waar heb je al gezocht, etc. ?

Goed, je hebt het 'nieuw in NOS' topic dus al gelezen, maar dit topic gaat alsnog dicht vanwege bovengenoemde redenen (die ook in het 'nieuw in NOS' topic genoemd worden).

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:27
En als ik je posthistory tot nu toe bekijk geeft dat bij mij zeker wel aanleiding om me ernstig af te vragen of je ook snapt wat je in dat topic hebt gelezen....

Als je verwacht dat wij jou helpen, is het wel zo relaxed als je zelf ook een zinvolle bijdrage levert aan topics van anderen.

Dit topic is gesloten.