Toon posts:

winnt automatisch laten opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu hier op mn server winnt staan. het beeldscherm en het toetsenbored gaan eraf maar omdat het hier nogal vaak gebeurd dat de stroom uitvalt wil ik dat ie automatisch weer overnieuw opstart dus niet eerst vraagt ctrl+alt+del in te drukken en ww en user in te voeren

bvd

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Je kunt het beste alle server-applicaties als NT service installeren, dan hoef je niet in te loggen, want de services worden daarvoor gestart.
Dit kan bijvoorbeeld met FireDaemon

In je BIOS kun je overigens, als het BIOS dit ondersteunt, 'Reboot on Power Failure' op 'enabled' zetten als het een ATX moederbord is.

[ Voor 32% gewijzigd door dawuss op 26-01-2003 21:11 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:04:
ik heb nu hier op mn server winnt staan. het beeldscherm en het toetsenbored gaan eraf maar omdat het hier nogal vaak gebeurd dat de stroom uitvalt wil ik dat ie automatisch weer overnieuw opstart dus niet eerst vraagt ctrl+alt+del in te drukken en ww en user in te voeren

bvd
Check je bios eens...

Mijn Asus-systeempjes starten automatisch opnieuw op na een stroomuitval; kan ik gewoon selecteren in het bios.
Bovendien staat dit volledig los van windows; is puur een hardwarematige kwestie. [PM] is denk ik een betere plek.

[ Voor 10% gewijzigd door WFvN op 26-01-2003 21:10 ]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:44

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat dit http://support.microsoft.....aspx?scid=kb;en-us;97597 je wel een eindje op weg gaat helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymz op 26-01-2003 21:23 ]

Verwijderd

Gebruik Tweak UI en je kan auto inloggen....