Wie heeft er ervaring met de Nokia 8910, ik sta op het punt om de zwarte aan te schaffen. Wat zijn de voor- en nadelen? Een voordeel vind ik al het uiterlijk, het is echt een ontzettend mooie telefoon, titanium.
Verwijderd
Mijn vriend heeft em. Hij vindt het toestel het beste wat hij ooit gehad heeft. Zeer stijlvol en nog stees vrij exclusief. Hij heeft nog geen bugs meegemaakt. Zelf heb ik ook wel eens met die telefoon mogen spelen en ik dacht eerst dat het hele kleine priegelknopjes waren, maar dat viel heel erg mee. Ik heb niet één keer misgetypt. Ik wil binnenkort nog een review gaan schrijven over deze telefoon, maar heb het momenteel vrij druk
Maarreh itsontoday, heb jij inmiddels niet voldoende Nokia toestellen? Waar doe je het van, als ik vragen mag...
Maarreh itsontoday, heb jij inmiddels niet voldoende Nokia toestellen? Waar doe je het van, als ik vragen mag...
Als je toch zoveel geld over hebt voor deze telefoon waarom w8 je dan niet op de 8910i versie heb je het strakke uiterlijk met een mooie kleuren scherm.
De 8910i kan nog wel ff duren, Nokia zal niet meteen die op de markt gooien, omdat ze dan verlies maken op de 8910. Ik ga morgen de 8910 kopen, wel de zwarte, die vind ik iets mooier. Ik vind het alleen een nadeel dat de knopjes niet verlicht zijn, Lucy heb je hier ervaring mee, is het lastig? Oh en ik maak websites en dat levert wel wat op.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee. De carkit is fantastisch. En heb helaas toch 1 bugje gevonden. Als ik een woord wil opslaan tijdens het smsen dan reboot de phone zich met het versturen. Door simpel gewoon geen woordenboek ff te gebruiken doet hij het wel prima. Men heeft mij gezegt dat nieuwe firmware et wel oplost maar dit moet ik nog ff laten doen.
Toch blijft de phone te duur voor wat ie kan. Maja exclusiviteit komt nou eenmaal niet voor een goedkoop prijsje. Tis btw wel de eerste gsm die niet aanvoelt als een speelgoedje voor een kind van 7
Toch blijft de phone te duur voor wat ie kan. Maja exclusiviteit komt nou eenmaal niet voor een goedkoop prijsje. Tis btw wel de eerste gsm die niet aanvoelt als een speelgoedje voor een kind van 7
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Zo net de 8910 zwart gehaald, maar ik verbaas me wel over iets. Het toestel heeft geen polyphonische ringtones, maar als je hem aanzet, hoor je het nokia geluidje wel in polyphonisch formaat. Waarom heeft Nokia hem dan niet ook de beschikking gegeven over polytones, want het is dus alleen softwarematig.
Dus binnen 1-2 maanden alweer een nieuweVerwijderd schreef op 27 January 2003 @ 11:43:
[...]
Ik weet het, maar dat duurt nog wel ff en als die uitkomt dan ben ik er wel weer bij.
Kijk dat je er het geld voor hebt, OK (ik ook). Maar why the heck wil je zoveel telefoons kopen
Het klinkt echt als een faker zo raar is het...
Ik verkoop mijn oude telefoons gewoon weer, dus ik heb er nu 2, 6610 en 8910, ik heb ook 2 abonnementen lopen. Maar wat heb ik aan faken?Config schreef op 27 January 2003 @ 15:55:
[...]
Dus binnen 1-2 maanden alweer een nieuwe...
Kijk dat je er het geld voor hebt, OK (ik ook). Maar why the heck wil je zoveel telefoons kopen.
Verwijderd
Klinkt jaloers!Config schreef op 27 January 2003 @ 15:55:
[...]
Dus binnen 1-2 maanden alweer een nieuwe...
Kijk dat je er het geld voor hebt, OK (ik ook). Maar why the heck wil je zoveel telefoons kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 19:49 ]
het was trouwens wel aardig van nokia dat ik er een fles champagne bij kreeg, cuvee de 8910... echt lache
Verander dan wel ff je signatureVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 21:54:
het was trouwens wel aardig van nokia dat ik er een fles champagne bij kreeg, cuvee de 8910... echt lache
Pagina: 1