Onkyo & Yamaha

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16
Ik kan voor een zeer leuke prijs aan een Onkyo Dx-7222 komen (130 euro). Nu heb ik gelezen/gehoord dat dit een top cd speler is, maar vraag me af of Onkyo's met Yamaha recievers goed samenkunen (heb een rxv800).

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Aansluiten zal natuurlijk wel gaan, of het mooi klinkt is een kwestie van smaak, echte problemen zal je er nooit mee krijgen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16
Dat bedoel ik ook. Hoe het samen klinkt. Ik weet dat yamaha's bijv. absoluut niet samengaan met Infintitys, maar wel met JBLs. Ik vroeg me af wat andere mensen goed vonden klinken met hun Yamaha recievers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4614

Ik denk dat dat bij speakers meer bepalend is. Als een cd-speler gewoon een goede DAC heeft, hoef je je daar niet zoveel zorgen over te maken. Evt gebruik je de DAC in je receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16

Sick Nick

Drop the top!

heb hier een onkyo dx-7310 staan, werkt perfect en klinkt meer dan prima. Leuke optie is het volumeknopje erop, dat gaat draaien als ik het volume met de remote aanpas. Op versterkers is dit vrij normaal (zit ook op m'n onkyo amp) maar bij cd spelers had ik dit nog niet gezien. Nu dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb een DX-7911 op mijn DSP-A2. Werkt perfect.
Speakers zijn idd een belangrijkere factor.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22680

Naar mijn idee geven Yamaha versterkers/receivers het ingangs signaal gewoon zeer natuurgetrouw neer, dus als de cd speler goed is moet het gewoon prima klinken.
Pagina: 1