Oke, probleem is als volgt:
Ik heb hier dus een Asus Barebone Tualatin staan, met een Celeron 1300, onboard video, lan en sound.
Heb het systeem uitgebreidt dmv een Geforce 2 MX 400 en een 3Com 100mbit netwerkkaart.
Nu heb ik vandaag de onboard lan weer aangezet in de bios, en windows xp vindt hem ook wel bij het opstarten (geinstalleerd en zo), maar als ik dan een cross-link tussen deze machine en een andere machine wil leggen werkt het niet.
Ik bedoel dus dat hij op die andere machine wel aangeeft dat ie een 100mbit connectie heeft, maar op de andere kant (op de barebone) geeft ie dus aan dat ie unplugged is
Cross-link heb ik afgelopen zaterdag nog gekocht in de winkel (pre-fab) en lijkt me eerlijk gezegd niet het probleem aangezien hij tussen de 3com en die andere machine wel wil werken.
Weet iemand of het een probleem is om de onboard-lan icm met een extra netwerkkaart te gebruiken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay