Toon posts:

philips 21" 201 beeld valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een philips 21"brilliance 201p

nu was ik strak bezig het beeld breedte in te stellen en in een keer viel de monitor uit, nou als ik hem aan en uit zet doet hij niks ook controle ledje niet,

wat kan er fout zijn gegaan.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Monitor doet dus helemaal niets meer? Ook niet op een andere pc? Lijkt erop alsof de voeding van de monitor dan kapot is, maar zoveel weet ik ook niet van de binnenkant van monitoren dus het zou best wat anders kunnen zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar lijkt mij zo sterk dat als je beeld breder maakt de voeding er uit springt ??

beeld te breed maken met monitor settings is toch onmogelijk of niet soms

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 18:22 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Heeft je monitor geen knop ofzo om de fabrieksinstellingen te resetten?

Verwijderd

Kijk achter de monitor eens op de aansluiting, als je een zwart vlekje ziet is hij doorgebrand. En ik kan mijn beeld wel te breed maken hoor.

Verwijderd

Topicstarter
wat gebeurt er dan als je hem te breedt maakt en ik bedoel te breedt dat de beeldbuis er mee uitscheid

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 18:29 ]

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Pollewob schreef op 26 januari 2003 @ 18:22:
Kan ook puur toeval zijn natuurlijk. Heeft je monitor geen knop ofzo om de fabrieksinstellingen te resetten?
Ja, maar die is slechts bereikbaar vanuit het OSD... :{
Misschien dat er binnin ergens een knopje/jumper zit :?

Verwijderd

Topicstarter
tja ik draai hem liever niet zelf open

Verwijderd

Het is vrijwel zeker dat de voeding defect is omdat het apparaat helemaal niets meer doet, er brand zelfs geen stand-by led meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 01:25:
Het is vrijwel zeker dat de voeding defect is omdat het apparaat helemaal niets meer doet, er brand zelfs geen stand-by led meer.
Maar als de computer wel aangaat :?

Verwijderd

De monitor wordt niet door de voeding van je PC gevoed.
De stroomingang van je voeding word rechtstreeks doorgelust naar de stroomuitgang voor je monitor.
Pagina: 1