Toon posts:

IE update, dan vol fouten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winxp Prof. met sp1 en alle updates die er tot dit moment zijn!
Echter na de laatste update van Internet Eplorer gaat er behoorlijk wat fout!
Zo komen er op heel veel pagina's een melding met Runtime eroor op regel ... en soms wel 5 of 6 keer achter elkaar terwijl dit vroeger nooit was!
Ook als ik een file wil downloaden van een site dat gebruikt maakt van Anti leach... laat hij gewoonweg het pop-up venstertje niet!
Ik vind dit erg *%^$# :P wie weet hoe ik dit kan oplossen?

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 09:19

SpeedBart

Futurama 0wnage

Gewoon ff kijken welke update het was bij de microsoft update site (q nogwattus) en dan onder configuratie scherm-->software die bepaalde update un installeren

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Had ik laatst ook, ga naar tools/instellingen -> internet options/opties -> advanced/geavanceerd. Dan aanvinken: disable script debugging (wat dat in het NL. is weet ik niet...) Daarmee was het voor mij opgelost.

PS. Irritant is het, hè?

Verwijderd

Topicstarter
hmm maar neem aan dat een update juist zulk soort zooi doet vergeten :P maar ik heb de update verwijderd...maar het helpt helaas niet! heb inmiddels de laatste update erweer opgezet!, maar deze fouten blijven komen :( wie kan me verder helpen ?

Verwijderd

Topicstarter
fout opsporing in scritps uitschakelen zal het dan zijn :) maareh nu zit ik nog met het probleem van dat anti leech gedoe? het popupvenstertje komt wel maar laat verder niks en er staat een rood kruisje links in het schermoje van antileech....heeft dit te maken met een geinstallleerde java aplet??

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik had blijkbaar gelijk ik heb de java SUN aplet uitgeschakelt en plots werkt antileech wel :S ben van m'n probleem af :)
Pagina: 1