[Poledit] Kan niets meer openen. Hoe uit te schakelen?

Pagina: 1
Acties:

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 13:58
Ik heb zojuist wat zitten knoeien met poledit op een windows 98 PC en nu heb ik per ongeluk ingesteld dat ik niets meer kan openen. Wil ik bijvoorbeeld internet opstarten, zegt ie dat dat niet kan wegens beperkingen op dat systeem. Als ik poledit op wil starten lukt dat niet. Hij kan helemaal geen *.EXE bestanden meer uitvoeren.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alles wel weer normaal kan openen? Waarschijnlijk moet ik in het register klooien, maar regedit opent ook niet meer.

Het is een oude pentium computer met windows 98 dat in een netwerk zit met een windows XP en windows 95 PC.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Veilige modus?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Beatman
Veilige modus werkt niet, heb ik ook al geprobeerd. Hij kan nog steeds niets openen. Ben nu met scanreg /fix bezig.

• Beatman
Niemand? Ik heb het vandaag aan mijn leraar informatica gevraagd, maar die wist er ook niets over. Ik heb geen zin om weer Windows helemaal opnieuw te installeren.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
ik heb er geen ervaring mee, maar heb je al geprobeerd het policy.pol bestand te renamen?

Anders zul je een backup van je registry terug moeten zetten.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
FF berichtje hieronder gelezen. Kan inderdaad met 'scanreg /restore'

[ Voor 95% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-01-2003 10:02 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

hij heeft een win 98 machine, dan moet je naar ms-dos gaan en dan scanreg draaien, dan moet voldoende zijn, windows 98 saved de registers van de laatste 5 dagen daarin.
Pagina: 1