Ik heb een probleem met de de datum die ik als timestamp ( bijv. 1037820419 ) uit de database haal, hij plaatst namelijk de datum van vandaag, terwijl de table "date" gewoon bestaat. Hij haalt alles uit de database, alleen lijkt hij het niet om te zetten, het gaat ook mis bij de regel:
De datum wordt omgezet naar de datum van vandaag, dus het werkt wel, alleen pakt hij niet de timestamp uit de database
Ik heb verder php.net afgezocht, maar heb geen idee waarom de code de timestamp niet omzet.
Hier is de volledige source:
PHP:
1
| $list->date = date ("d/m/y"); |
De datum wordt omgezet naar de datum van vandaag, dus het werkt wel, alleen pakt hij niet de timestamp uit de database
Ik heb verder php.net afgezocht, maar heb geen idee waarom de code de timestamp niet omzet.
Hier is de volledige source:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <?php include("config.php"); mysql_connect("$hostname","$username","$password"); mysql_select_db("$database"); $select ="SELECT * FROM ELECT_reacties ORDER BY date DESC limit 5"; $query = mysql_query($select); while ($list = mysql_fetch_object($query)) { $list->date = date ("d/m/y"); $list->date = preg_replace("/(.{5}).*/s", "\\1", $list->date); $list->subject = preg_replace("/(.{23}).*/s", "\\1..", $list->subject); if ($list->art_type==0) { echo "[<font size=\"-1\">$list->date</font>] <A HREF=\"nieuws_toon.php?id=$list->art_id\">$list->subject</A><BR>"; } else { echo "[<font size=\"-1\">$list->date</font>] <A HREF=\"artikelen_toon.php?id=$list->art_id\">$list->subject</A><BR>"; } } ?> |