• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 20:58
Ik heb mijn ipaq fout geflashed, door tijdens een foutmelding (die achteraf normaal bleek te zijn) de power deraf te halen...

nu ontbreekt o.a. het programma repllog.exe wat de verbinding tussen pc en ipaq verzorgd, dus kan ik hem niet opnieuw flashen,

nu heb ik wel zo'n SDcard die dus in die ipaq past en een reader zodat ik er met de pc files op kan zetten.

Op mijn ipaq kan ik nog wel naar die card map navigeren en programma's starten.
Dus ik het flash bestandje erop gezet, maar dan is het niet opstartbaar, blijkbaar converteerd activesync zulk soort files voor ze op de pda gezet worden.

Hoe kan ik nu die geconverteerde (runnable) versie van de update op mijn sd card zetten? zodat ik deze kan runnen....

ik weet het kan mijn ipaq opsturen, maar als het zo kan liever zelf doen natuurlijk!
dus als iemand mij kan helpen graag!

PS misschien is het mogelijk dat iemand de file naar zijn pda converteerd en daarna met een card reader deraf haalt en even ergens wil hosten voor me?

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-03 19:49

AceRimmer

What a guy...

Welke iPaq ?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• Jackbq
mijn ipaq is een 3970 en de upgrade was naar end user update 2002

• Jackbq
heeft iemand een idee wat dat active sync doet?
naar wat converteerd hij dat cab bestand? zodat het een install file is op de pda, ipv een onbekend bestand (de gewone cab)

(edit)

is het mogelijk om een cab file op een compact flash te zetten en die dan met de pda te installeren? Dan zou alles oke zijn, maar zodra je erop klikt krijg ik dus een foutmelding dat die pda die bestanden niet kend

(/edit)

[ Voor 42% gewijzigd door Jackbq op 26-01-2003 23:02 ]

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-03 19:49

AceRimmer

What a guy...

Met CabInstl zou dat mogelijk moeten zijn:
http://www.geocities.com/s_k_s_k_s_kru/util.html#ci

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Verwijderd

is er ook een mogelijkheid een verkeerd geflashde ipaq 3630 te repareren??? weet iemand dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 08:40:
is er ook een mogelijkheid een verkeerd geflashde ipaq 3630 te repareren??? weet iemand dat?
Voor het updaten heb je als het goed is een back-up gemaakt van je oude rom.
Die kan je meestal gewoon terugzetten. Heb je dat niet gedaan.... dan heb je een probleem.

En over die cabs. Een cab kan je gewoon installeren wanneer je deze op de iPAQ zet. Daar heb je geen extra software voor nodig.

Verwijderd

momenteel doet de ipaq niets meer... dus kan niets terug zetten..

is er een mogelijkheid dat als ik zo'n memorycard full met boot software.. dat de ipaq boot van zo'n kaart ipv zijn eigen rom?

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
nope, je kunt niet booten vanaf memory card.
De enigste remedy is opsturen naar Compaq/HP.
Misschien kunnen die er nog wat aan doen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Dr staat iets over op www.pocketpcpassion.com , maar dan moet je wel een serieele verbinding kunnen maken. [backup van een vriend op die van jou via CF] ik had hetzelfde met mijn 3630, en heb m opgestuurd als een "display failure" kreeg een week later een nieuwe... denk dat dat het beste en makkelijkste is ;)

direct link

[ Voor 28% gewijzigd door Kr3Kr op 28-01-2003 09:59 ]

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1