Toon posts:

koetjes en kalfjes op T-net

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Even wat gegevens over wat er is gepost op T-net bij de Dutch Power Cows Hitparade:

29 mei > 28 x score 0

30 mei > 39 x score 0

31 mei > 2 x score 1 -- 32 x score 0

1 juni > 1 x score 1 -- 43 x score 0

2 juni > 1 x score 2 -- 2 x score 1 -- 39 x score 0

3 juni > 40 x score 0 -- 1 x score -2

Ik ben nu éénmaal een stats verslaafde dus ga ik naar alles kijken waar je een beetje wat kan vergelijken. Dus ook naar de score die word toegekent aan alle postings op T-net over DPCH.

Het eerste wat me opvalt is dat er weinig bagger tussen zit, gelukkig denk ik dan.

Maar wat ook op valt is de willekeur van score. even wat voorbeeldjes:
Reaktie gepost door __QW__ - Zondag 4 Juni 2000 - 10:08 (Score: -2 - Overbodig )
Ook deze keer zal mn Dutch Power Cows Flush Teller het weer doen zodat de echte stats freaks al gedurende de dag kunnen volgen wat er geflusht is.
Als je MegaFlusht tjek dan ff GoT: gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000927.html
(let ff op de score >>>>>>> -2)
Reaktie gepost door micha - Zaterdag 3 Juni 2000 - 10:00 (Score: 2 )
Hiep Hiep Hoera!!!
(let ff op de score >>>>>>> +2)

ik weet niet waarop gelet word bij het geven van een score maar dat dit niet helemaal klopt lijkt me duidelijk.

Verder wil ik nog ff kwijt dat ik trots ben op iedereen die DPC een warm hart toe draagt.

Mo-Bees voor Team GRAASLAND

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

de eerste kan ik wel verklaren...
dat gaat om de TwintigDubbeleCrosspost© van __QW__ met zijn teller (nog meer stats!)

Join TeamBVD!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Die tweede kan ik ook wel verklaren: dat is een foute beoordeling en zodra een andere mod dat door heeft zal het wel aangepast worden.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Chaos,
samen komen we er wel uit! :7

Join TeamBVD!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik vind zowiezo dat moderaten in de thread van de hitparade onzin is.

zoveel fatsoenlijke/kutreakties kun je hier toch niet geveen

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Dirk-Jan daar ben ik het niet helemaal mee eens, want er worden soms vragen gesteld door mensen die zich net hebben aangemeld bij DPC en dan zijn er toch altijd mensen die die vragen beantwoorden zodat de newbees een goed gevoel overhouden aan T-net en DPC.

dat soort postings mogen best gewaardeerd worden vindt ik.

snappie wat ik bedoel.

als ik tijd heb ga ik wel eens kijken hoe het bij de andere draden is gesteld met modereren...................

Mo-Bees houdt van stats en vergelijkingen haha

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Dat is ook wel, maar 9 van de tien reakties is

- 'weer 1e!!!'
- 'Wij winnen weer!!'

enz.

en bij een normale tread zou je deze zooi naar -1 modden, maar dn houd je zo weinig over, daarom wordt het gewoon getolereerd. maar om te zeggen dat je er wat aan hebt... nou nee.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

--

Verwijderd

Topicstarter
ok daar heb je gelijk in, het is niet echt interessant maarja eigenlijk is dat grazen ook een beetje onzinnig of niet?

Ik doe er wel aan mee maar als ik er goed over nadenk hummmmmmmmmmmm..

haha het zijn de stats die mijn bezig houden.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Het zijn idd de stats die je bezig houden. (en een keer in de zoveel tijd langs alle pc's op school lopen, die die client te updaten)

Verwijderd

Topicstarter
your're right dude!!!

All we need is stats !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mo-Bees vindt het gewoon leuk om te vergelijken.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Het is inderdaad niet echt nodig om de reacties van de hitparade te beoordelen aangezien het toch voor een groot deel idd vreugdekreten of dingen van dien aart zijn. Daarom heeft femme dan ook een keer gezegt dat wat hem betreft de DPC statspostings op T.net niet gemodereerd hoeven te worden, maar zo te zien gebeurt het dus nog wel.
Pagina: 1