Toon posts:

Pomp vraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een waterkoelkit gaan aanschaffen zoals zoveel mensen maar heb al paar keer gehoord (maar weet niet meer waar) dat je je pomp niet in de buurt van je HDD's mag zetten.

Nu was mijn vraag hoeveel hiervan is waar??? en welke afstand is wel ok?? En zou ik hem wel bij de DVD of de Voeding kunnen plaatsen???

Thnx in advance

(Ik heb the search gebruikt maar als je pomp en hdd invult krijg je heeeeel veel topics en hebben er niks mee te maken)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
Toevallig loopt er een ander topic over waterpompen en hun magnetisch veld... >> Is het magnetisch veld van waterpomp slecht? :)

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 01:15
Nou mijn reservoir en pomp staan onder me hardeschijven en das maar een centimeter of 4 a 5 nerges last van :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

't zal ook van de pomp afhalen. Het schijnt dat Eiheim pompen veel beter beschermt zijn voor electoro magnetische straling als sicce.. Je zal dus ff moeten kijken welke pomp je hebt. (Ik heb zelf eiheim maar mijn pomp staat bijna een meter van m'n HD af...)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Ohh bedankt allemaal voor de snelle replies ik ga nu meteen die andere post doorlezen.
Ik was van plan een Eheim te halen dus daar zal ik wel goed mee zitten.

Verwijderd

eheim pompje staat 8cm van mijn hdd vandaan... mijn hdd ligt zelfs op mijn cd speler en nog steeds werkt ie goed. ik zou me niet teveel zorgen maken over magneten e.d van de eheim pomp. die dingen zijn goed afgeschermt hoor

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Mijn Eheim 1048 staat zelfs naast mijn HDD's.. :P

Geen problemen.. Maar Eheim's zijn dan ook magnetisch afgeschermd, toch?

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:09
Mijn Sicce (nova) zit onder water in reservoir (duh) en op zo'n 10 cm afstand van HD. Nog geen problemen. Trouwens erg stille pomp, ik hoor hem echt niet, laat staan met kast dicht!

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

M'n Sicca Nova is onbruikbaar... Foei slangklem!

Waarom kon Sicce eigenlijk niet gewoon schroefdraad erin zitten ipv die plastic buisjes..

En echt stil zou ik niet zeggen.. Ik had een soort vibratie, niet echt storend, maar je hoorde het toch wel... Het geluid dat je bij veel aquaria hoort.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:44:
Ik wil een waterkoelkit gaan aanschaffen zoals zoveel mensen maar heb al paar keer gehoord (maar weet niet meer waar) dat je je pomp niet in de buurt van je HDD's mag zetten.

Nu was mijn vraag hoeveel hiervan is waar??? en welke afstand is wel ok?? En zou ik hem wel bij de DVD of de Voeding kunnen plaatsen???

Thnx in advance

(Ik heb the search gebruikt maar als je pomp en hdd invult krijg je heeeeel veel topics en hebben er niks mee te maken)
Je moet de pomp niet te hoog plaatsen, anders zuigt ie geen water aan...

Verwijderd

DaBit heeft een topic gemaakt speciaal voor deze vragen ;) Dit omdat het aantal topics over WC vragen je om de oren vliegen :D :+

[rml][ WC] Het grote waterkoelingvragen topic.[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.