Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem met vodafone - samsunga800 combi?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een raar probleem:

sinds woensdag heb ik een samsung a800 gekocht met vodafoon abbo. perfect bereik alleen ik heb vervelend probleem.

Als ik soms bel stopt de verbinding na 1 - 2 minuten zomaar? (ik kan dan niet praten en de andere ook niet) ik heb vodafoon al gebeld en die raden aan om het nog even aan te kijken en anders terug te gaan naar de winkel (omdat simkaart kapot kan zijn ofoz?)

goed ik vraag me dus af of jullie enig idee hebben wat het zou kunnen zijn?

bereik is goed (maximaal tot 3 streepjes) help :D

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Heb je beschikking over een andere telefoon? Dan kan je een kruisproef doen en testen of het aan Vodafone of aan je samsung ligt. Het klinkt me als een telefoonfout omdat een netwerk meestal gesprekken niet zonder reden afkapt. (zit je in een dicht bevolkt gebied? / Op wat voor tijdstippen heb je het geprobeerd?).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Tennisbal
sigma01 schreef op 26 January 2003 @ 18:59:
Heb je beschikking over een andere telefoon? Dan kan je een kruisproef doen en testen of het aan Vodafone of aan je samsung ligt. Het klinkt me als een telefoonfout omdat een netwerk meestal gesprekken niet zonder reden afkapt. (zit je in een dicht bevolkt gebied? / Op wat voor tijdstippen heb je het geprobeerd?).
meerdere tijdstippen, heb het idee dat het aan sommige nummers ligt? heb bv wel met vodafoon zelf goed kunnen praten. maar ik zal er op letten idd

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
gebeurt het altijd bij dezelfde persoon die je belt, of hebben de personen die je belt en waarbij gesprek afgebroken wordt allemaal dezelfde provider??

• Tennisbal
larsemenneke schreef op 26 January 2003 @ 20:48:
gebeurt het altijd bij dezelfde persoon die je belt, of hebben de personen die je belt en waarbij gesprek afgebroken wordt allemaal dezelfde provider??
vaak wel idd. ook naar vast. soms gebeurt het (kan niet zeggen wanneer wel en wanneer niet, dat is het vage :(