Leadtek gf4 ti4400 problemen

Pagina: 1
Acties:

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 20:05
Ik heb deze kaart nu zo'n half jaar en heb hem laatst proberen te overklokken naar 280/625. Hierbij krijg ik echter al problemen, terwijl ik gelezen had dat deze kaart eenvoudig naar 300/650 overklokbaar moest zijn. Ook hoor ik de fans af en toe meer geluid produceren. Bij zware grafische zaken lijkt hij meer herrie te maken. Kan het zijn dat de fans niet meer goed werken, of vies zijn? Moet ik deze vervangen? Of is dit allemaal normaal?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het overclocken van een kaart is nou eenmaal vooral een kwestie van geluk, blijkbaar heb jij dat niet en kan je je kaart simpelweg niet ver oc-en. De resultaten die anderen met die kaart gehaald hebben bieden geen enkele garantie voor jouw kaart.

Dan over de fans, maak de kast van je pc eens open en kijk of ze vies zijn, als ze vies zijn kan je ze schoonmaken, en als dat niet helpt kan je er nieuwe op zetten (maar dat zal vrij lastig worden, omdat de fans bij jouw kaart in de Heatsink gemonteerd zijn).

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
het overclock gebeuren is kaart afhankelijk... je kan eventueel zelf een goede cooler monteren met koelprut en dan verder proberen kijk ook naar de temps als je ze kunt uitlezen btw..

Verwijderd

PPietje schreef op 26 January 2003 @ 16:09:
Ik heb deze kaart nu zo'n half jaar en heb hem laatst proberen te overklokken naar 280/625. Hierbij krijg ik echter al problemen
Wat voor problemen kreeg je? En zet je kast ook eens open, scheelt in temperatuur, desnoods nog een kamerwaaier ernaast, gewoon om eens te testen of het de temperatuur is die verder overklokken niet mogelijk maakt.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
plaats onder de agp kaart ook geen andere kaart dan kan de warmte namelijk niet weg en blijft de warme lucht hangen.. via search kom je wel meer dingen tegen die belangrijk zijn om een beetje te kunnen clocken.

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 20:05
Ok, bedankt. Ik zal de fans eens proberen schoon te maken.
En Masera, de problemen die ik had, was dat spellen na een tijdje ongeveer elke 30 seconden vastliepen en dan zo'n twintig seconden later weer verder gingen.
Pagina: 1