Toon posts:

Strepen met fullscreen film @ nView

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met nView heb ik de tv-out op svideo en signaal op Pal-B, nu met kloon van destkop prima beeld ook film beeld op de tv gedaan film draaien op klein schermpje gaat allemaal prima maar als ik 'm op fullscreen zet verschuiven er pixels ook als ik met de hand an het resizen ben en dan op het stuk komt dat de rand van de film op rand van beeld zit hup flipt het beeld weer.

Later test ik met Tv-Tool en ja hoor daar werkt 't perfect mee. Alleen de PC zit eindje weg van de tv en Tv-Tool kan geen kloon maken daarom wil ik 't toch met nView voor elkaar krijgen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je al andere drivers geprobeerd? Wat heb je uberhaubt al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers 40.72 en 41.09 geprobeerd het is trouwens een GeForce 4 TI 4200 (64mb) van Leadtek

Maar ben niet van plan om van drivers echt te veranderen want gebruik 'm ook met gamen natuurlijk :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 15:24 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

dus? Dat snap ik ff niet?? Maar probeer es 3x.xx of 29.xx drivers

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net alleen tv op de tv-out gedaan en zie beeld bij opstarten en ja met films flipt het weer

ik zeg tv tool aan in windhoos en ja hoor het beeld is goed, wat een magisch tooltje :)

de tv is een philips matchline serie nummer heb ik niet bij de hand maar een van de nieuwe tv's van pihilips

Verwijderd

Topicstarter
nog een update ik heb 'm is op me oude tv aangesloten en ja hoor op fullscreen video ook strepen / blokken verschoven pixels heel vaag dit naja tv tool doet het goed

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 03:57
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen lost tv-tool het bij mij niet op, omdat die mijn tv-out chip niet ondersteunt. Ik had met mn GF2ti geen enkel probleem met full-screen film. Maar nu met deze MSI GF4Ti4200 vivo, heb ik dit probleem ineens. Het ligt dus zeker niet aan mijn kabels. Ik moet nog een andere driver proberen, maar ik vrees het ergste. Ik maak nu iig gebruik van 41.07, welke raden jullie me aan om te testen?

edit: De 43.30 lossen het probleem op. Deze heeft ook een andere layout als die andere.

[ Voor 10% gewijzigd door MrJT op 13-05-2003 20:25 ]

Pagina: 1