Toon posts:

Soltek SL-75KAV + AMD XP ?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jow, ik heb dit mobo en ik probeer me al tijden te orienteren om erachter te komen of deze combi (met AMD XP processor) dus werkt.

Ik weet iig dat ik een revisie heb waarmee je met een bios update een AMD XP erop kunt zetten, maar mijn grote vraag is eigenlijk tot hoe ver.

Ik heb al mailtjes gestuurd naar de winkel waar ik het vandaan heb en soltek zelf. De winkel verwijst me naar soltek en soltek (vage aziaten) geven niet echt helder antwoord tot hoe ver mijn mobo aankan.

Ik ben ook wel geinteresseerd in hoeverre mijn mobo in de toekomst ook met andere cores om kan gaan zoals de barton :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met even rondkijken op de site van de fabrikant kom je hier uit: http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf . Daarmee moet het lukken :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 26 January 2003 @ 15:12:
Met even rondkijken op de site van de fabrikant kom je hier uit: http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf . Daarmee moet het lukken :)
Heej, waar haal jij dat ineens vandaan. Die heb ik nooit kunnen vinden. Ik denk omdat de Engelse variant het eerst niet deed bij mij en mijn Duits niet al te best is ;)

Mmm... dus die nieuwere cores van AMD XP die op 166Mhz FSB draaien kannie meer. Dat betekent dat ik max. een AMD XP 2600+ (2.13Ghz) Thoroughbred erin zou kunnen zetten.... zozo, dat scheelt toch nog best wel denk ik in de toekomst met de 1@1,33Ghz TB die ik nu heb >:)

ps. ik heb een F5 bord, dat lijkt me (nogal) wat hoger dan F1 ;)
ps.2 ik neem aan dat er dus echt geen mogelijkheid in zit dat ik me FSB op 166Mhz krijg, waardoor ik toch die nieuwe Bartons aankan ofzo ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 15:21 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd

Topicstarter
Maar er is dus geen uitzondering te maken op die tabel. Er is dus ook geen mod ofzo om mijn mobo @ 166Mhz te laten draaien :?

Anders moet ik maar gewoon blij zijn met de 2,13Ghz voor de 2600+ AMD XP die ik er op kan zetten (misschien lekker nieuw videokaartje erbij), daar ken ik toch ook nog wel een tijdje mee vooruit hoop ik ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 01:50 ]

• LucienS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:00
Werkt subliem (75KAV XP 2200+ @ 1944Mhz) Bios vers. Q12.

[ Voor 18% gewijzigd door LucienS op 02-02-2004 02:32 ]

I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klopt, anders stond er wel wat anders op de site van de mobofabrikant 8)7

In ieder geval zie ik het nut van deze kick echt niet. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.