Toon posts:

tv-out dual view met gf3 ti200

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gf3 ti200 en doormiddel van een draadloos systeem wil ik beneden in de huiskamer films kijken via mijn tv-out!

nu het probleem zodra ik met de nvidia driver overschakel naar tv gaat mijn monitor uit.... ik kan dus niets meer zien en ook niet meer terugschakelen naar monitor... is er een mogelijkheid om dual vieuw te krijgen met een gf3 kaart?

ik heb een tootje gedownload (tvtool) die heeft de optie dual... maar komt met en waarschuwing dat mijn monitor er mee kapot kan gaan ik durf het dus niet aan..

weet iemand nog een andere oplossing... overigens vind ik het erg vreemd dat een goedkope Gf2 MX kaart wel dual kan...

Verwijderd

Deze al gelezen? ;)

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59
Je zult toch echt tv-tool moeten gaan gebruiken omdat een Gf3 geen Twinview of Nview ondersteunt.
En dat je monitor er kapot van kan gaan moet je ook niet te serieus nemen ik doe het hier ook altijd zo en het werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
mja oke heb het getest mijn monitor is niet ontploft maar hij ging wel naar 50 hz!!!

waarom moet ie in hemelsnaam naar 50 hz dat kijkt lekker verrot ik vraag me ook af of het wel gezond is voor mijn scherm

Verwijderd

FAQ werk dus.

Dit topic is gesloten.