Logitech Desktop Optical & Games

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
Hallo,

ik heb dus sinds een paar weken zo'n logitech desktop optical cordless
maar in games kan ik geen hond meer raak schieten :(

me'n oude logitech optical muis van 10 euro kon ik veel beter mee presteren.
deze muis reageert gewoon zo raar. Niet zo smooth zeg maar.

Ik ben benieuwd of er nog meer cordless gebruikers hier zijn die daar ook last van hebben en of zij ook optical muis hebben.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:39
Cordless == delay oftewel minder zuiver schieten. Ook kan je muismat een probleem zijn voor de optical. Probeer eens een ander oppervlak

• Morph666
ik heb geen muismat gewoon op een houten tafel gebruik ik hem.
ongeveer 40cm afstand van me reciever en die staat 15cm van me monitor vandaan.

Verwijderd

Nee idd, ik heb ook zo'n cordless set maar ik vind de MouseMan Wheel optical(met snoertje :)) toch nog altijd 1 van de betere

Verwijderd

Helemaal mee eens... iedere willekeurige optical muis MET draad gaat smooth. Draadloos gaat idd iets schokkerig over het scherm en dit komt door de frequentie (golflengte) van de rf verbinding. Daar komt binnenkort verandering in door Fast-RF > de eerste joystick die dit ondersteund is er al http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13
Nu nog w88 voor 24ghz tech in muizen

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:54
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 14:18:
Helemaal mee eens... iedere willekeurige optical muis MET draad gaat smooth. Draadloos gaat idd iets schokkerig over het scherm en dit komt door de frequentie (golflengte) van de rf verbinding. Daar komt binnenkort verandering in door Fast-RF > de eerste joystick die dit ondersteund is er al http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13
Nu nog w88 voor 2,4ghz tech in muizen
Dat lijkt me wat beter :). Ik denk nu ook dat de muizen een kans maken om, dingen te storen :(. Dus voor * Termi nog geen draadloze :P. Eerst maarzien, dat ze op 2,4 ghz werken, dan zou ik er misschien over na kunnen gaan denken of ik er een zou gaan kopen :P.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 16:13

PoweRoy

funky!

hout is niet fijn :) je moet een lekker muismatje kopen, hoeft nog niet eens zo duur te zijn

[This space is for rent]

Verwijderd

Ik heb zelf ook die logitech cordless desktop optical (die zwarte dus) en heb nergens last van kwa haperingen / vertraging check je instellingen na , mischien dat daar iets niet helemaal lekker zit.
en nee ik heb geen super muismat :P gewoon een goedkoop dingetje van 4 euro oid

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
omdat ie niet raak kan schieten? je moet gewoon staart hebben..

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb deze set ook. keyboard is perfect, maar muis is bagger. ik heb die aan de kant gegooid, game nu lekker met een mx-500, en op mijn 2e pc een mx-700

He who controls the Spice, controls the Universe.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb ook een draadloze optical van logitech maaruh....geen problemen. Werkt perfect ook in games zoals Battlefield.

Voor de duidelijkheid: Deze heb ik >> http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
k'heb er ook eentje, optical cordless, en werkt perfect, geen probs, ik zet heel vaak me sensitivity heel hoog, speelt lekker soepel, misschien ligt aan je batterijen, of plaatsing van zender..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Weinig met games te maken.
Move > Overige Hardware

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb een Dexxa cordless/optical muis met oplaadstation en ik moet zeggen; hij bevalt ubergoed :). Met games nooit last van haperingen oid. Hji kostte me een paar maanden geleden bij Mycom 20 euro ongeveer (Mycom acties).
De batterij is na 20 uur ongeveer leeg, dan moet ik m even in het oplaadstation zetten en na zo'n 5 uur kan ie er weer vol tegenaan :). Echt een aanrader :)

Paar nadelen zijn dat ie best zwaar is (zijn denk ik alle cordless muizen) en dat ik vaak na verloop van tijd zweethanden krijg...

[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 26-01-2003 19:23 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Ik heb ook geen last met m'n optical. Wel moet je zo'n ding op een zo licht mogelijke ondergrond gebruiken. Dus niet op een donker houten tafelblad.

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 21:05
Ik gebruik hem gewoon op een houten tafel zoder problemen, Alleen vaak batt. vervangen

• MR_VIPER
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ook hier geen probs. Behalve als ik mijn ontvanger te ver weg zet maar dat lijkt me logisch.

*empty*

Verwijderd

ik heb er ook eentje alleen ik krijg de F-toetsen niet aan de gang want dan opent ie allemaal ongein, hoe voorkom je dit?

• FailFr8er
  • Laatst online: 10-08 12:15
Ik heb ook een Logitch Desktop Optical (of Freedom Optical hier, is geloof ik verschil qua keyboard lay-out oid). En ik heb echt totaal nergens last van.
Ik muis op de zijkant van een kast (had geen muismat, en die kast is wit........been using it ever since, is al zo lang geleden dat ik niet meer kan herinneren wanneer ik ermee begonnen ben :P).

Dus vermoedelijk ligt het aan jezelf, oh ja wel 1 tip: Zet je receiver OVEREIN, dus niet plat, dan is je signaal gelijk 20x beter :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

Titelchangeje gedaan.

Ik vind zelf dat er geen betere muis is dan de mouseman wheel (optical), de vorm van die muizen is gewoon zoveel beter dan de nieuwe Logitech muizen. De MX serie staat me al helemaal niet aan. Erg jammer dat ze gestopt zijn met de mouseman wheels :(

• Morph666
Red Nalie schreef op 27 January 2003 @ 07:54:
Ik heb ook een Logitch Desktop Optical (of Freedom Optical hier, is geloof ik verschil qua keyboard lay-out oid). En ik heb echt totaal nergens last van.
Ik muis op de zijkant van een kast (had geen muismat, en die kast is wit........been using it ever since, is al zo lang geleden dat ik niet meer kan herinneren wanneer ik ermee begonnen ben :P).

Dus vermoedelijk ligt het aan jezelf, oh ja wel 1 tip: Zet je receiver OVEREIN, dus niet plat, dan is je signaal gelijk 20x beter :)
Thanks

Je hebt me tot de oplossing gebracht :Y)
Zender ongeveer 30cm van de monitor vandaan geplaatst en
op een hoogte van 15cm hoger als waar ik me muis en toetsenbord op heb staan.
Werkt echt stukken beter.

Tevens ga ik dit topic nog een beetje nutig maken :
Als je Counter-Strike of een andere HL-engine game speeld
voeg dit toe aan je Target ( doel ) van je shortcut van de mod :
-noforcemparms -noforcemaccel
Tevens zet je mouse sensitivity op 2.00000 ( of wat je zelf wilt )
heeft mij iig goed geholpen. Ik kan weer CS'en zonder aimbot te hoeven gebruiken })

Verwijderd

Heb die set ook en heb een wit a4 velletje op me bureau geplakt als muismat. Dit is geheel mat en spiegelt niet. Muis heeft hierdoor geen delay oid meer. Gamen (UT 2003) gaat perfect.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben eigenlijk op zoek om naast mn draadloze muis ook nog een draadloos toetsenbord te kopen (heb nu zo'n brak Aldi geval :X) maar ik zie eigenlijk alleen maar van die combis van muis-toetsenbord. Weet iemand een online shop of een merk draadloos toetsenbord dat zonder muis geleverd word ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Morph666
www.logitech.nl de tobo. elite :)

Verwijderd

ik heb dus een logitech MX-700 en deze is (volgens logitech/doos) even snel als een usb-mouse met draadje.
En ik heb er zelf ook geen problemen mee dat hij "langzaam" is :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Leuk, krijg je een logistieke site :D |:(

Probeer voor de gein maar eens www.logitech.com

He who controls the Spice, controls the Universe.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Ik heb die Cordless Desktop ook. En heb er nooit problemen mee. Hij is bij mij net zo smooth als een muis met draadje!! 8)

Alleen zo jammer van die batterijen. :'( Gaat te snel.
Pagina: 1