[Ipod] Waar nog verkrijgbaar ???

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wilde dus een iPod kopen maar in Amsterdam lijkt dat onmogelijk te zijn. Overal uitverkocht, minstens een maand levertijd .... :( Zelfs de 20 gb versie is superslecht verkrijgbaar. (ik wil trouwens een 10 gb win versie, imho beste prijs/kwaliteit en het mooits)

Dus denk ik dan maar op i-net bestellen ... maar daar is die vreselijke mooie iDOp ook nergens te krijgen ...

Iemand een idee waar de iPod nog te krijgen is ?

en wat is er waar van de rumors dat er een nieuwe versie komt, als ik dan toch moet wachten, wacht ik wel op de nieuwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je al op de pricewatch gekeken :?

*klik* :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 20:42

Alpine

Twisted animator

PolarBear schreef op 26 januari 2003 @ 13:52:
Ik wilde dus een iPod kopen maar in Amsterdam lijkt dat onmogelijk te zijn. Overal uitverkocht, minstens een maand levertijd .... :( Zelfs de 20 gb versie is superslecht verkrijgbaar. (ik wil trouwens een 10 gb win versie, imho beste prijs/kwaliteit en het mooits)

Dus denk ik dan maar op i-net bestellen ... maar daar is die vreselijke mooie iDOp ook nergens te krijgen ...

Iemand een idee waar de iPod nog te krijgen is ?

en wat is er waar van de rumors dat er een nieuwe versie komt, als ik dan toch moet wachten, wacht ik wel op de nieuwe versie
Blijkbaar toch niet genoeg gezocht op internet. Klik!
Vast ook wel ergens anders goedkoper te krijger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73876

Van de rumors misschien maar dat zal niet voor je van toepassing zijn aangezien als er een nieuwe versie komt ze gebruik zal maken van de nieuwe firewire2 en die is 'nog' niet beschikbaar dacht ik voor pc..
correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
GGS_VR6 schreef op 26 januari 2003 @ 13:54:
Heb je al op de pricewatch gekeken :?

*klik* :)
Nog een klik:
Status: Tijdelijk uitverkocht
Tijdelijk niet leverbaar
Voorraad: 0 stuks
:z
Alpine schreef op 26 januari 2003 @ 13:59:
[...]

Ben al bij Dixons in de winkel geweest, daar waren ze inderdaad ook goedkoper, en uitverkocht ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

Reinier

\o/

Bijenkorf misschien? In Enschede heeft de Bijenkorf er nog een hoop op voorraad (vooral Mac versies trouwens, minder Windows).

Edit: EUR 499,- voor de 10 GB Windows versie

[ Voor 16% gewijzigd door Reinier op 26-01-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Reinier schreef op 26 januari 2003 @ 14:52:
Bijenkorf misschien? In Enschede heeft de Bijenkorf er nog een hoop op voorraad (vooral Mac versies trouwens, minder Windows).

Edit: EUR 499,- voor de 10 GB Windows versie
Bijenkorf Amserdam iig niet.. en om nu helemaal naar Enschede te gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ga ook een 10 gb aanschaffen maar geloof de rumors wel; ik wacht dus nog wel een maandje... volgens schattingen zal hij $ 100 in prijs dalen :Y)

addendum: http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=620
Wie nu de Apple Shop bezoekt om een iPod te kopen krijgt deze melding "Due to significant holiday demand, the 5GB iPod is temporarily unavailable". Maar niet alleen de 5GB versie voor de Mac is slecht te krijgen, ook de Win versie is out of stock. En niet alleen in de US is de iPod uitverkocht, maar ook in Nederland en alle andere landen in Europa. Voor de nuchtere hollanders onder ons betekent dat gewoon dat het iets te goed gaat met de verkoop van de iPod. Maar de echt paranoide Apple fan weet dat dat eigenlijk maar één ding kan beteken: er komen nieuwe iPods aan! We kunnen natuurlijk alleen maar speculeren over wat er komen zal en dat doen we dan ook graag. Een kleuren iPod? Meer GBs? Extra functies en het begin van een kleine Newton revival? Digitale videocamera ingebouwd? Speculeer er op los!

[ Voor 84% gewijzigd door Spider.007 op 26-01-2003 15:27 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

PolarBear schreef op 26 januari 2003 @ 14:57:
[...]
Oh, I see. En nee, even naar het oosten met de trein is ook weer zo wat. Je zou hem naar Amsterdam kunnen laten opsturen, beetje gedoe, dat wel.
Misschien is wachten op de leuke prijsdaling toch wel een betere optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Hallo, elke dixons heeft em wel.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Arghh ... dat hij in de vitrine ligt betekend echt niet dat ze er daadwerkelijk een hebben. Dixons in Amsterdam evenals de RAF en de Bijenkorf hadden een iPod in de vitrine liggen... maar geen een op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:55
Dixons in apeldoorn ligt die zelfs niet eens meer in vitrine, gaat goed met de Ipod.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 07-08-2023
Als je even rondneust kom je tot de ontdekking dat hij bij deze winkel verkrijgbaar is voor 409 euro excl. verzendkosten (klik op Beeld & Geluid in het menu en dan op Audio (de iPod ;) ).
Als het nou nog niet lukt snap ik het ook niet meer :D ;)
Maar de volgende keer mag je het best zelf opzoeken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Thanatos schreef op 26 January 2003 @ 18:34:
Als je even rondneust kom je tot de ontdekking dat hij bij deze winkel verkrijgbaar is voor 409 euro excl. verzendkosten (klik op Beeld & Geluid in het menu en dan op Audio (de iPod ;) ).
Als het nou nog niet lukt snap ik het ook niet meer :D ;)
Maar de volgende keer mag je het best zelf opzoeken hoor...
Tja ik had hem al gezien, ik denk dat ik het inderdaad hier maar ga proberen ...
Hopend dat hij nog op voorraad is

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

PolarBear schreef op 26 januari 2003 @ 18:44:
[...]

Tja ik had hem al gezien, ik denk dat ik het inderdaad hier maar ga proberen ...
Hopend dat hij nog op voorraad is

Thanx :)
Dat is wel ex btw; oftewel € 497,42 inc verzendkosten.... (is een redelijke prijs hoor )

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Alpine schreef op 26 januari 2003 @ 13:59:
[...]

Dixons heeft em alleen met Mac versie.
En ja dat is dus iedere dixons in den bosch...

Bij hun moet je ook bestellen voor de windows versie 10 gb .
(Ik heb er zelf nu één)

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

MaDLiVe

.-Observer-.

PolarBear schreef op 26 januari 2003 @ 18:16:
Arghh ... dat hij in de vitrine ligt betekend echt niet dat ze er daadwerkelijk een hebben. Dixons in Amsterdam evenals de RAF en de Bijenkorf hadden een iPod in de vitrine liggen... maar geen een op voorraad.
Dan zal ik maar extra behulpzaam zijn :P

Dixons zaandam had hem vrijdag nog liggen. Dixons Haarlem had hem zaterdag nog liggen. Beide op voorraad.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 19:34
Een goede tip voor iedereen (en vooral scholieren/studenten), bestel je ipod bij apple zelf. Gaat via een gratis 0800 nummer. Je maakt eerst het geld naar ze over en je krijgt gelijk vanuit het distributiecentrum geleverd (dus zonder tussenhandel). Het duurde bij mij ongeveer anderhalve week voordat ik het in huis had. Het pakketje is netjes te tracen via tnt. Als je student hebt mag je voor onderwijsprijzen bestellen, dit heb ik mogen doen en het was goedkoper dan in de pricewatch :) (tenminste in oktober dit jaar).
http://www.apple.com/nl/digitalhub/buy/music.html

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Krijg hem morgen al thuis gestuurd...

Dank allemaal ...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Mooody

elmoody

bijenkorf heeft ze meestal op voorraad (in ieder geval ligt er hier in Enschede nog een stapel ervan)

en als je zo'n bijkaart neemt, krijg je ook nogeens 15% korting op je aankoop...

naja ik kom normaal nooit in die ballenzaak, maar dit is wel een goede deal :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Mooooody schreef op 27 January 2003 @ 21:00:
bijenkorf heeft ze meestal op voorraad (in ieder geval ligt er hier in Enschede nog een stapel ervan)

en als je zo'n bijkaart neemt, krijg je ook nogeens 15% korting op je aankoop...

naja ik kom normaal nooit in die ballenzaak, maar dit is wel een goede deal :)
Ze hadden daar bijna geen Windows versies meer, vertelde die aardige kerel me toen ik deed alsof ik er graag een wilde kopen maar iets meer info wilde (had inmiddels al een Duex XP besteld)

offtopic:
Ben jij niet de huisgenoot van Jeroen? Uit Limburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:24
Een goede tip voor iedereen...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die shop had ik wel gezien, maar helemaal over het onderwijs-gedeelte heen gekeken.
Ik heb 'm daar nu besteld (word btw per 1 februari uitgeschreven van m'n school :D) Tnks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

sigma01 schreef op 27 januari 2003 @ 10:50:
Een goede tip voor iedereen (en vooral scholieren/studenten), bestel je ipod bij apple zelf. Gaat via een gratis 0800 nummer. Je maakt eerst het geld naar ze over en je krijgt gelijk vanuit het distributiecentrum geleverd (dus zonder tussenhandel). Het duurde bij mij ongeveer anderhalve week voordat ik het in huis had. Het pakketje is netjes te tracen via tnt. Als je student hebt mag je voor onderwijsprijzen bestellen, dit heb ik mogen doen en het was goedkoper dan in de pricewatch :) (tenminste in oktober dit jaar).
http://www.apple.com/nl/digitalhub/buy/music.html
Zo heb ik het ook gedaan.
Apple is gewoon een erg goede online winkel
niets dan lof
_/-\o_ Apple _/-\o_

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

PolarBear schreef op 26 januari 2003 @ 14:57:
[...]

Ben naar Enschede geweest, alle Windows IPod's zijn op, behalve de 5 Gig versie.

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1