Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Gefeli Team Switch met dit mooie mijlpaaltje ... Pas maar op jojo's ...we komen eraan ... en morgen gaat TA eraan
...
Wat is team USA trouwens aant doen??? sparen voor MF ofzo??
Wat is team USA trouwens aant doen??? sparen voor MF ofzo??
[ Voor 24% gewijzigd door Mark83 op 26-01-2003 12:45 ]
Verwijderd
30k
Waren wij maar vast zo ver

De 5000 heeft Slash3 gisteren al gehaald
Rond 23:30 meen ik.
Waren wij maar vast zo ver
De 5000 heeft Slash3 gisteren al gehaald
Verwijderd
Zoiets staat mij ook bij jaVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 12:57:
30k
Waren wij maar vast zo ver![]()
De 5000 heeft Slash3 gisteren al gehaald![]()
Rond 23:30 meen ik.
eventjes..
met mijn AMD2600+ gekeken wat tie kon doen daily: rond de 95 dus.
Jammer dat client vanochtend al NIX liep te doen. hing weer als vanouds.
Wel jammer
RC5-72 vindt ik geen spanning in zitten..
en met 2 x AMD 2600, AMD 1400 en een Duron 900 zou ik lekker weer als "LawnMooherMen" mee kunen raaien in top 5 van DPC ( ik denk dat 250 tot 300 daily wel te halen is).
Helaas na het lezen van posting op het Sengent forum van MAYO ( DE #1 Worldwide) weet ik dat D2OL client nog steeds brak is.
Dus ik zet PC weer braaf op RC5-72 totdat ik weer kriebels krijg wat acnders te doen..
[uitdaag mode] binnen DPC staan we toch nog riant#2 met 100K dus eer we die plek kwijt zijn...[/uitdaag mode]
[ Voor 14% gewijzigd door geintje op 26-01-2003 21:49 . Reden: TCF heeft ons waneer ingehaald ? ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik weet niet wat iedereen steeds met die client heeft hoor...
Bij mij is hij nog nooit vastgelopen...
Af en toe komen er geen cands binnen, maarja daar kan je jezelf tegen beschermen...
Ik hoorde laatst dat iemand dacht dat ze het project dood lieten bloeden, maar dat is niet zo, want ze zijn hard aan het werk bij D²OL!!
Bij mij is hij nog nooit vastgelopen...
Af en toe komen er geen cands binnen, maarja daar kan je jezelf tegen beschermen...
Ik hoorde laatst dat iemand dacht dat ze het project dood lieten bloeden, maar dat is niet zo, want ze zijn hard aan het werk bij D²OL!!
geintje schreef op 26 January 2003 @ 16:19:
[...]
[uitdaag mode] binnen DPC staan we toch nog riant#1 met 100K dus eer we die plek kwijt zijn...[/uitdaag mode]
Regeren is vooruit zien.Mar schreef op 26 januari 2003 @ 19:57:
[...]
Geintje was niet uitgeslapen?? Moet #2 zijn binnen DPC. TCF staat al tijdje weer op #1 bij d2ol
Geintje kijkt vooruit...
The LawnMooherMen
was nooit gebeurd als LMM D2Ol niet had verlatenMar schreef op 26 January 2003 @ 19:57:
[...]
Geintje was niet uitgeslapen?? Moet #2 zijn binnen DPC. TCF staat al tijdje weer op #1 bij d2ol
maar true..LMM is #2
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Working on itgeintje schreef op 26 januari 2003 @ 16:19:
[...]
[uitdaag mode] binnen DPC staan we toch nog riant#2 met 100K dus eer we die plek kwijt zijn...[/uitdaag mode]
Er zijn nog genoeg projecten waar DPC aan mee doet waar je met zo'n kudde dagelijks in de Top 3 kan staan. Ook projecten die nuttig zijn (net als D2OL) en waar DPC nog niet eens in de Top 10 staat.geintje schreef op 26 January 2003 @ 16:19:
Wel jammer
RC5-72 vindt ik geen spanning in zitten..
en met 2 x AMD 2600, AMD 1400 en een Duron 900 zou ik lekker weer als "LawnMooherMen" mee kunen raaien in top 5 van DPC ( ik denk dat 250 tot 300 daily wel te halen is).
Misschien is het voor jullie leuk om daar eens te gaan kijken als je met D2OL troubles hebt. Om nu weer terug te gaan naar RC5-72 is inderdaad saai en totale overkill ja.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1