ADSL icm Trendnet

Pagina: 1
Acties:

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 22:53
Ik heb dus een Trendnet router/firewall (TW100-S4W1CA) en ben overgegaan naar ADSL (voorheen @home) maar nu lukt het mij niet om mijn Trendnet te configureren voor ADSL, heeft er iemand het zelfde probleem of gehad en zou zo vriendelijk zijn om mij dit te vertellen hoe ik dit moet doen....

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat voor adsl verbinding heb je ?
En wat voor modem ?

http://www.trendware.com/support/TW100-S4W1CA/config_dsl.htm
Hier staat namelijk een how-to voor een DSL config, hier wordt echt gebruik gemaakt van pppoe.
Het is alleen afhankelijk bij wat voor adsl verbinding welk protocol gebruik gemaakt moet worden.
Bij mxstream kpn-adsl is dit vaak pptp (ook nog afhankelijk per modem), maar met de informatie die je geeft kan niemand je helpen.

En wat heb je al geprobeert ?
Waar gaat het mis ?

Want je vraagt nu of iemand je stap voor stap wil uitleggen hoe jij je router kan configureren, hier is got niet echt voor bedoelt. Dan kan je beter naar www.beginnersweb.nl gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Attilla op 26-01-2003 12:45 ]

• Cybertroy
OkeOkeOKe!! :)

De modem heet speedtouch 510 (Thomson) en een HCC ADSL verbinding BASIS.

Nou stap voor stap lijkt mij wat overdreven het probleem bij mijn trendnet is dat er een firewall inzit en die zit nu in de weg.

Wat heb ik allemaal gedaan....Nou ik heb de Trendnet al op 15 verschillende manieren geconfigureerd zonder resultaat :( maar de verbinding doet het prima als ik de kabel (utp) in een van mijn computer druk en het progie SetupST.exe draai, maar asl ik dit progie draai als de computer achter de Trendnet ' hangt' kan hij niks vinden....

• Cybertroy
Hier was ik al een beetje bang voor dat niemand mij hierover een antwoord kan geven :( helaas. Meestal los ik zelf alles wel op maar als ik en de boeken en helpdesk er niet meer uitkomen ga ik mijn vraag stellen op het GOT en dat doe ik dan zo kort mogelijk omdat ik geen lange verhalen wil gaan schrijven omdat de respons meestal ook niet beter is :) Dus ik vraag NIET om mijn router te configureren want dat kan ik zelf ook wel maar of iemand deze combinatie thuis heeft Trendnet en ADSL.....zo.....Want misschien kan dit helemaal niet!!!

[ Voor 87% gewijzigd door Cybertroy op 26-01-2003 15:57 ]