Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Xaser II bliksemschicht window

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Na eerst mijn comp weer eens up-to-date gebracht te hebben (KT4 Ultra, xp2000+, 512mb pc2700 samsung, Klax 350 voeding, Lite-on DVD+CDRW) ben ik ook in de ban gekomen van het casemodvirus en wilde nu maar eens gaan beginnen met het modden. Het leek me wel een originel idee om de bliksemschicht die in mijn Xaser II 5000 zit er uit te halen en er een window in te zetten. Het eruit zagen lijkt me niet zo'n probleem maar ik denk dat ik het plexiglas er (netjes) in zetten een groter probleem wordt. Is dit netjes te doen met raamrubber of zijn er evt nog andere mogelijkheden om het plexiglas erin te zetten :?

Graag wat advies hierover hoe ik dit het mooist kan doen.

Om even een beeld te geven hier een pic :Y)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~pm.vanderspek/xaser3.JPG

Dit is een pic van een Xaser II 6000 die ik uit een ander topic gejat heb maar het is maar om even een idee te geven hoe het er uit ziet

[ Voor 5% gewijzigd door BeaM-R op 26-01-2003 12:19 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

EntonoX

Team leider

gewoon plexiglas erachter plakken..... en geen raamrubber gebruiken ofzo iets dergelijks.... is veel te druk/ lelijk bij zo`n soort window

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
idd, gewoon plakken of, als je et mooi vind, schroeven of poppen oid

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
EntonoX schreef op 26 January 2003 @ 12:19:
gewoon plexiglas erachter plakken..... en geen raamrubber gebruiken ofzo iets dergelijks.... is veel te druk/ lelijk bij zo`n soort window
Maar dan krijg je toch van die lelijke randen. Lijkt mij dat dat er niet uit ziet

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Er zijn ook subtiele raamrubbers, en als het in een vergelijkbare kleur als de kast heeft is, is het misschien niet zo druk.

Verwijderd

BeaM-R schreef op 26 januari 2003 @ 12:22:
[...]

Maar dan krijg je toch van die lelijke randen. Lijkt mij dat dat er niet uit ziet
Dan moet je het mooi uitdremelen en daarna de randen gladschuren :) Zo doet denk ik het merendeel van de casemodders hier en ziet er meestal heel goed uit.

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

BeaM-R schreef op 26 januari 2003 @ 12:22:
[...]

Waarmee ga jij dan zagen? Als je het met een dremel (goed) doet, heb je zeer nette randen!

System specs

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Waar koop je eigelijk even los een raamrubber? k'zag wel zo'n ia lopen tijdje terug, maar zoiets moet je toch ook gewoon in een winkel kunnen kopen?...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

je kan ook altijd nog gewoon een open gesneden draad als raamrubber gebruiken... iig, zal wel mooi worden denk ik ! Ik zou er een groene of witte cffl in proppen :P

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

je kan ook een raampje maken en dat bliksemding erin laten

dat zou er ook mooi uitzien ;)
iig veel suc6 met het modden

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Tutti-frutti schreef op 26 January 2003 @ 12:56:
je kan ook altijd nog gewoon een open gesneden draad als raamrubber gebruiken... iig, zal wel mooi worden denk ik ! Ik zou er een groene of witte cffl in proppen :P
Heb er een blauwe ccfl in zitten en een Klax voeding met 2 blauwe fans erin :9~

deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/klax_psu_350.jpg

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
BeaM-R schreef op 26 januari 2003 @ 14:10:
[...]

Heb er een blauwe ccfl in zitten en een Klax voeding met 2 blauwe fans erin :9~

deze:
[afbeelding]
Wil ook nog een ovaal topwindow erin maken en er komt opde plaats van de originele "baybus" deze baybus:

Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/lis/red/1.jpg

oops op quote gedrukt ipv edit :P

[ Voor 7% gewijzigd door BeaM-R op 26-01-2003 14:13 ]

Verwijderd

Om toch nog een beetje samenhang in de kleurtjes te krijgen, zou ik wel een blauwe baybus nemen, want om er nou weer een rood'lampje' bij te zetten maakt de case niet echt mooier imho.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Plak gewoon het raampje erachter en dan frees je die blimsem iets uit om de bliksem heen. Zodat ie precies in het uitgedremelde gat valt in je kast.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 14:29:
Om toch nog een beetje samenhang in de kleurtjes te krijgen, zou ik wel een blauwe baybus nemen, want om er nou weer een rood'lampje' bij te zetten maakt de case niet echt mooier imho.
Voor de duidelijkheid ik heb dus een zwarte case. En dan staat deze zwarte baybus er beter bij. Heb ook zwarte floppy, DVD en CDRW namelijk
deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.pc-icebox.de/media/xaser2.jpg

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

ja maar hij bedoelt in contrast met al dat blauwe
ik snap trouwens ook niet dat als je die case hebt je een blauwe ccfl koopt
koop dan een rode
en die psu (ik weet niet of er ook van die rode psu's zijn maar anders mod je er eentje)
dat staat naar mijn idee toch veel mooier

I don't want no cake, I want me some pie!

Pagina: 1