Toon posts:

amd k6-233 mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik weet het een amd k6-233 mhz is oud maar tis mn file server maar eh kan deze nog overklokt worden of niet ?
:? hehhee

alvast bedankt

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 17:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Ongetwijfeld.. Hangt ook van je mobo af of die overclocken ondersteund.. Just give it a try :)

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53
probeer het :)
zoek op internet wat guides enzo en succes :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

Topicstarter
??? ja ehhm tis ook intel board kan er ook in geloof ik .. maar eh waar moet ik dan zoeken had al gezocht is in vage talen

• MAZZA
  • Laatst online: 18-02 17:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Lees de FAQ's maar eens door.. Dan kom je al een heeeeel eind :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

sapphire

Die-hard pruts0r

alles wat ik heb geOCed heb ik met behulp van de FAQ gedaan (kan je nagaan hoe slecht :P ).
maaruh een intel board en een AMD proc ?? kan dat ?

Gabriël AM5

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:34

Chakotay

Lick here to continue

In de socket7 tijd pasten er nog meerdere merken proc op dezelfde socket, je kon dus een AMD K6 op een Intel 440BX chipset draaien :)

Ik heb zelf een AMD K6-1 300 op 340 MHz gehad, niet echt interessant... Die dingen waren zowieso niet interessant vergeleken met een celeron 300A :P

En over het algemeen: overclocken is puur een kwestie van uitproberen hoever je komt, geen enkele chip komt even ver :) (en lees inderdaad de FAQ even)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• White Feather
  • Laatst online: 14:45
Chakotay schreef op 26 January 2003 @ 13:12:
In de socket7 tijd pasten er nog meerdere merken proc op dezelfde socket, je kon dus een AMD K6 op een Intel 440BX chipset draaien :)
Denk het niet, de 440BX was een slot 1/socket 370 processor. AMD heeft nooit dat soort processors gemaakt.

De intel 430TX is een voorbeeld van een Intel-chipset, die andere processors ondersteunt dan alleen Intel.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:34

Chakotay

Lick here to continue

White Feather schreef op 26 January 2003 @ 13:22:
[...]

Denk het niet, de 440BX was een slot 1/socket 370 processor. AMD heeft nooit dat soort processors gemaakt.

De intel 430TX is een voorbeeld van een Intel-chipset, die andere processors ondersteunt dan alleen Intel.
Argh ja je hebt gelijk... dacht even dat het een S7 chipset was :X *noobmode uitzet :P *

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Faq + zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.