Weer zoiets vaags. ik ben een header aan m'n site aan het toevoegen en nu leek eht me handig om deze naar index.html te laten linken. Dit werkt allemaal prima in Mozilla maar IE6 laat bij een rollover geen hand icon zien. wel laat hij in de status balk de link zien en gaat hij bij een klik idd naar index, terwijl je bij die klik ook pas de hand cursor ziet?!
Nu dacht ik mss dat het een fout van mij was om een anchor element om een div heen te zetten maar ik kan in de w3c specs hierover niets vinden dat dit niet zou mogen. lijkt me ook raar maargoed.
ik heb ook al geprobeerd zelf de cursor in te stellen met document.body.style.cursor, ook geen resultaat terwijl dit op andere div's wel werkt. ook al geprobeerd ipv een id een class te geruiken als stijl, ook nix
is dit nou niet netjes van mij of mag ik IE de schuld geven?
voor de zekerheid ff de code:
Nu dacht ik mss dat het een fout van mij was om een anchor element om een div heen te zetten maar ik kan in de w3c specs hierover niets vinden dat dit niet zou mogen. lijkt me ook raar maargoed.
ik heb ook al geprobeerd zelf de cursor in te stellen met document.body.style.cursor, ook geen resultaat terwijl dit op andere div's wel werkt. ook al geprobeerd ipv een id een class te geruiken als stijl, ook nix
is dit nou niet netjes van mij of mag ik IE de schuld geven?
voor de zekerheid ff de code:
HTML:
1
2
3
4
5
| <a href="index.html"> <div id="header"> [img]"IMG/header_title.jpg"[/img] </div> </a> |
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead