Ik heb dus vandaag een 6610 aangeschaft zee mooi app.. Maar heb net de nokia pc suite 5 op mijn laptop gezet maar als ik infrarood aktiveer dan ziet mijn pc (die connection manager van nokia) even mijn telefoon maar deze verbinding valt na een poosje weer uit, daarna vind hij hem weer gewoon zonder dat ik de infrarood nog een keer hoef te aktiveren?!? ik kan dus ook geen plaatjes sturen naar mijn telefoon omdat de verbinding er steeds niet meer is?
heb al geprobeerd mijn IrDa controller te verweideren bij apparaat beheer maar na opnieuw opgestart te hebben is de controller weer geinstaleeerd natuurlijk maar ik zit met hetzelfde probleem?
kan iemand mij helpen of heeft er iemand het zelfde probleem?
p.s. dat icoontje van windows komt niet tevoorschijnt als mijn 6610 binnen bereik valt van de infraroodpoort!
heb al geprobeerd mijn IrDa controller te verweideren bij apparaat beheer maar na opnieuw opgestart te hebben is de controller weer geinstaleeerd natuurlijk maar ik zit met hetzelfde probleem?
kan iemand mij helpen of heeft er iemand het zelfde probleem?
p.s. dat icoontje van windows komt niet tevoorschijnt als mijn 6610 binnen bereik valt van de infraroodpoort!
[ Voor 10% gewijzigd door Dapie007 op 26-01-2003 02:00 ]