Toon posts:

SuSe 8.0 big probs :b

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb SuSe 8.0, en op de een of andere manier werken simpele commands zoals "make" , "locate" enz niet. Hij zegt dan : Bash: make: command not found . Ik heb nu al van andere gehoord dat je dan packages moet installeren... Maar hoe kan je die na-installeren bij SuSe 8.0???

Pikon

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Probeer insmod eens :)

Alle proemn in n drek

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

insmod zal je niet helpen. Start in de console YAST op of in de grafische schil YAST2

Hier kun je packages bij installeren of verwijderen. Ook het updaten via FTP vind je hier.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

Verwijderd

NOS is niet de huiskamer. Dus als je nog meer onzin hebt te melden gelieve dit niet in NOS te doen

_/-\o_

Verwijderd

Welkom op GoT. Lees [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door, heb je een idee hoe de gang van zaken is op GoT en NOS in het bijzonder. Onderin staan links naar documentatie. Ook FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 27/12 bevat veel info.

Je topic gaat op slot omdat je zelf niet hebt gezocht, althans dat zien we nergens terug. Bovendien is dit een vraag die wat te eenvoudig is voor NOS en makkelijk zelf is op te lossen door wat documentatie te lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 02:05 ]

Dit topic is gesloten.