HALLO?? 64 bits niet veilig? Als we nu al 2 jaar bezig zijn en we zijn nog niet eens op 1% kan je toch moeilijk zeggen dat het niet veilig is??Wij gaan bewijzen dat de 64-bits key niet veilig is. Daarom gaan we alle mogelijkheden uitproberen. We zijn hier nu 2 jaar mee bezig.
Verwijderd
Relax man.
Dat het nergens over gaat weet iedereen wel. Het gaat om koeien en stats!! That's all...
Dat het nergens over gaat weet iedereen wel. Het gaat om koeien en stats!! That's all...
25%.. whatever..
fuurt het toch nog 6 jaar..
lekker onveilig..
fuurt het toch nog 6 jaar..
lekker onveilig..
Verwijderd
Timpie2000> niet aan gedacht dat er steeds meer meedoen en de proc. kracht steeds veel meer wordt? Nog een paar jaartjes dus.
Inderdaad,
ik her eerste jaar is 5% gedaan, in het 2e jaar 10%
Dat is een verdubbeling... en we hebben nu in een half jaar ook al weer 10% gedaan, dus 20% moet erin zitten...
that's the point...
ik her eerste jaar is 5% gedaan, in het 2e jaar 10%
Dat is een verdubbeling... en we hebben nu in een half jaar ook al weer 10% gedaan, dus 20% moet erin zitten...
that's the point...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Probeer het eens en join de DPC en je snapt waarom wij mij doen. Een dag zonder stats ie het zelfde als met je verkeerde been uit bed stappen.
Tsja... laat je PC dan gewoon niks doen.
Maar aanvaard de consequenties:
YOU WOULD NOT BELONG TO THE ULTIMATE TWEAKER-GROUP CALLED DPC.
En blijft een Bartje voor your entire life.
Na India wordt Nederland het tweede land met heilige koeien!
Maar aanvaard de consequenties:
YOU WOULD NOT BELONG TO THE ULTIMATE TWEAKER-GROUP CALLED DPC.
En blijft een Bartje voor your entire life.
Na India wordt Nederland het tweede land met heilige koeien!
Ten eerste maar ff kleine typcursus voor de starter van dit topic...
En dan: We doen mee om geld te winnen, stats te bekijken en omdat wij als klein rot-landje en dus ook weinig PC's toch meer processorkracht bij elkaar krijgen dan de VS, Rusland, Japan en China.
Daarnaast zijn we altijd aan het concurreren met Team Anandtech ennuh dat is leuk.
En wat die tijd betreft: We zitten nu op 25,nogwat%. Twee maanden geleden nog minder dan 23%. Gaat dus wel hard, er staat ook een grafiekje op distributed.net, waaruit blijkt dat het telkens sneller gaat. Daar staat ook uitgelegd wat we nu eigenlijk aan het doen zijn. Genoeg uitleg?
Je vind het wat, of je vindt het niks, either way doe mee of shut up!
Plezier Itsme!
En dan: We doen mee om geld te winnen, stats te bekijken en omdat wij als klein rot-landje en dus ook weinig PC's toch meer processorkracht bij elkaar krijgen dan de VS, Rusland, Japan en China.
Daarnaast zijn we altijd aan het concurreren met Team Anandtech ennuh dat is leuk.
En wat die tijd betreft: We zitten nu op 25,nogwat%. Twee maanden geleden nog minder dan 23%. Gaat dus wel hard, er staat ook een grafiekje op distributed.net, waaruit blijkt dat het telkens sneller gaat. Daar staat ook uitgelegd wat we nu eigenlijk aan het doen zijn. Genoeg uitleg?
Je vind het wat, of je vindt het niks, either way doe mee of shut up!
Plezier Itsme!
Bericht hierboven
Tsja.. als het tientallen jaren duurt voor een vuurwerkfabriek in de lucht vliegt, zeggen we ook niet dat het veilig is.
Het gaat er niet om hoe lang het duurt tot de code gekraakt is, het gaat erom aan te tonen DAT de code te kraken is.
Daar komt dus ook het al genoemde argument bij dat de rekenkracht van de computers sterk aan het stijgen is. Het gaat dus niet alleen steeds sneller omdat er meer mensen meedoen, maar ook omdat computers steeds sneller worden.
Het gaat er niet om hoe lang het duurt tot de code gekraakt is, het gaat erom aan te tonen DAT de code te kraken is.
Daar komt dus ook het al genoemde argument bij dat de rekenkracht van de computers sterk aan het stijgen is. Het gaat dus niet alleen steeds sneller omdat er meer mensen meedoen, maar ook omdat computers steeds sneller worden.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
keyspace stats:
1e jaar: 5%
2e jaar: 10%
3e jaar: 20% (prognose)
4e jaar: 40% (prognose)
5e jaar: 25% (en dan zijn de sleutels op)
dus nog 2,5 jaar. we zitten nu op de helft...
eerste helft: 25%
tweede helft: 75%
kwadratische groei of zoiets heet dat.
1e jaar: 5%
2e jaar: 10%
3e jaar: 20% (prognose)
4e jaar: 40% (prognose)
5e jaar: 25% (en dan zijn de sleutels op)
dus nog 2,5 jaar. we zitten nu op de helft...
eerste helft: 25%
tweede helft: 75%
kwadratische groei of zoiets heet dat.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dat hoeft niet aangetoond te worden. Dat is een feit.het gaat erom aan te tonen DAT de code te kraken is.
(alhoewel het voor echte versleutelde boodschappen nog weer een stuk lastiger is, doordat daarvan het eerste stuk niet bekend is)
Pagina: 1