[philips cebit] misschien wat ondergewaardeerd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
reviews: Philips' voorproefje op CeBIT 2003

Ik stelde de vraag hoe de relatie tussen tweakers en philips in elkaar steekt, aangezien deze post naar mijn smaak een mooi stukje gratis reclame voor philips is. Mijn post is weggemodereerd, terwijl er toch een duidelijke reactie (van tweakers?) aan gegeven is. Misschien toch interessant voor de medetweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik heb het een +1 gegeven, voor mij is dit gewoon een normale vraag. 1 staat hij goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Q schreef op 26 January 2003 @ 00:07:
reviews: Philips' voorproefje op CeBIT 2003

Ik stelde de vraag hoe de relatie tussen tweakers en philips in elkaar steekt, aangezien deze post naar mijn smaak een mooi stukje gratis reclame voor philips is. Mijn post is weggemodereerd, terwijl er toch een duidelijke reactie (van tweakers?) aan gegeven is. Misschien toch interessant voor de medetweaker?
Jouw reactie staat nu in ieder geval op +1, alleen de tag is nog niet je van het maar dat geeft op zich niet. De rest van de draad is niet echt wereldschokkend, komt bij dat de draad nog jong is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan hebben we nog altijd een reactie die van mij op +1 mag eindigen, en niet te vergeten de trollert die elk draadje moet hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:11

botoo

💀 too old to die young

De reactie van [Q] is wmb overgewaardeerd (zelfs off-topic), als er bv een info dag is bij Chaintech betekent dat ook niet dat Chaintech tot sponsor gebombardeert word. Je kan wel bij elke nieuwsposting waar iemand persoonlijk geweest is afvragen of er een sponsorvorm is.

Dat 'Solo' de Pronto's mooi maar duur vind, en slechte ervaringen heeft met andere, niet nader genoemde, artikelen van Philps is ook geen hoogvlieger.
Staat imo goed op de huidige 0.

Voor de duidelijkheid:
Bovenstaande twee reactie hebben (natuurlijk!) slechts een enkele moderatie van mij gekregen.

De reactie van 'WhiteDog' is initieel wel zinvol, maar word storend gebracht door de :r smiley, en vervolmaakt de troll-tag door de 'rules them all' op de aftiteling.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier plaatst eenzelfde user hetzelfde als in een voorgaande troll.
Pagina: 1