Toon posts:

Gedropte leden contacteren???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TA is van plan alle leden die niet meer voor hun grazen te mailen oid's, over de problemen die op d.net gespeelt hebben. zie ook <a href="http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?start=21&catid=39&threadid=273793">draadje AT-forum</a>
Misschien is het een id om het zelfde te organiseren als de lijst met gedropte leden niet krimpt??

Verwijderd

die discussie is wel vaker geweest om zoiets te doen maar het mag niet van dnet, en als TA dat doet kunnen ze probs krijgen met dnet..

Verwijderd

In dit geval is die regel van d.net grote onzin . Die mensen weten misschien niet dat er iets mis is , en sommigen komen misschien helemaal niet op dit Forum dus kunnen ook niets weten . Aangezien het probleem ontstaan is door d.net moeten teams de mogelijkheid hebben om hun leden te informeren . Je vraagt immers niet om mee te doen met rc5 want dat doen ze al .

Verwijderd

idd daar heb je gelijk ik :)

Indien u reeds overgegaan bent tot betaling kunt u bovenstaande reply als niet verzonden beschouwen :)

ik ben net thuis, zat niet op te letten :)

Verwijderd

Topicstarter
En om daaraan toe te voegen, je kaapt ze ook niet weg bij een ander team aangezien ze toch al bij DE DPC zaten/zitten. Mochten ze besluiten om niet meer mee te doen, dan is dat hun keuze.
Persoonlijk zou ik wel op prijs stellen. Ik ben geen grote grazer, maar zo'n mailing zou mij wel het gevoel geven er echt bij te horen

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Waarom vraagt niet iemand van ons aan iemand van Dnet of Dnet het erg vind dat wij HUN fout proberen te corrigeren?

...

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Dit word gezien als spam door d.net. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik dit soort mailtjes krijg, tenzij ik me op een mailinglijst heb ingeschreven.

D.net heeft verklaard (als ik me niet vergis staat dat wel ergens) dat je e-mail adres niet voor mailingdoeleinden kan/mag worden gebruikt, dus ook niet voor deze.

Verwijderd

Topicstarter
Kan dan wel zo zijn, maar zij (d.net) verknallen toch zelf de boel. :( Dan is het niet meer dan redelijk dat je je leden hiervan op de hoogte mag stellen.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Normaal gesproken ben ik het met de policy van d.net eens. Ongewenste email is spam, en hoort dus niet.

Omdat het in dit geval om een beperkte groep mensen gaat van wie we mogen veronderstellen dat zij voor DPC willen flushen, maar dat door een fout van d.net niet doen, ben ik ervoor om deze mensen een mailtje te sturen.
Ik vind in dit geval het belang van die ene flusher die toevallig op 31 oktober is gestopt en dus een 'spam' mailtje krijgt niet opwegen tegen het belang van die 100 anderen die door een fout van d.net niet meer voor DPC flushen.

Sturen dat ding!

ps: ik stel voor dat we nog een week wachten om iedereen de kans te geven om ff op GOT of d.net te kijken en zelf actie te ondernemen.
Daarna ben ik wel bereid om een mailtje op te stellen, hier te goedkeuring te overleggen en te versturen, ervan uitgaande dat ik van Onno de juiste adresssen krijg.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Weinig kans dat je van Onno de meeladressen krijgt (denk ik).....ik had 5 dagen geleden al contact met hem opgenomen over een eventuele brief op te stllen.....ze zouden het met de DPC Crew bespreken maar de kans dat het mag is nihil.

De DPC en Anandtech zijn al een keer gewaarschuwd wegens spam.....een 2e keer zou uitsluitsel betekenen.
Pagina: 1