om te beginnen : ik heb de faq gelezen, ik heb GOT searc gebruikt, google en mijn verstand
Ik heb me dood gezocht naar een mogelijkheid om het volgende te maken.
het idee, ik wil een form maken, dat je invult op inet, en waaruit je een nummer krijgt. het nummer moet uniek zijn.
dus: ik maak een vak voor id, bv scsifreak, maak een vak voor een bericht, en druk op een knop om een uniek sequentieel nummer te krijgen. het nummer moet dan worden opgeslagen, met het id en het bericht.
zoiets als :
vul in id : scsifreak
bericht: fototoestel
(knop) uw nummer = 1
dan wil ik dus een lijst hebben met
1 scsifreak fototoestel
de lijst moet dan op de server worden opgeslagen, en de persoon die het form invult moet het nummer hebben
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
de vraag is dus : wat heb ik hier voor nodig? welke opties heb ik ?
kan dit in html , heb ik een achterliggende service nodig? ( iets in apache , een database oid ? )
Ik heb me dood gezocht naar een mogelijkheid om het volgende te maken.
het idee, ik wil een form maken, dat je invult op inet, en waaruit je een nummer krijgt. het nummer moet uniek zijn.
dus: ik maak een vak voor id, bv scsifreak, maak een vak voor een bericht, en druk op een knop om een uniek sequentieel nummer te krijgen. het nummer moet dan worden opgeslagen, met het id en het bericht.
zoiets als :
vul in id : scsifreak
bericht: fototoestel
(knop) uw nummer = 1
dan wil ik dus een lijst hebben met
1 scsifreak fototoestel
de lijst moet dan op de server worden opgeslagen, en de persoon die het form invult moet het nummer hebben
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
de vraag is dus : wat heb ik hier voor nodig? welke opties heb ik ?
kan dit in html , heb ik een achterliggende service nodig? ( iets in apache , een database oid ? )
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 23:33 ]