[DVD's] ingezoomed :?

Pagina: 1
Acties:

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Ik probeer net een DVD'tje te kijken op mijn PC en wat blijkt: het beeld is ingezoomed (schrijf je dat zo? :? ). Ik krijg dus een deel van de film in het groot in beeld.

De laatste keer dat ik een DVD heb bekeken werkte alles nog. Ondertussen zijn de volgende dingen gewijzigd:

1. Geforce 4 fan is kapot :( , dus ik heb mijn oude Geforce 2 mx geinstalleerd (Asus V7100). Natuurlijk eerst detonators eraf, kaart eruit, nieuwe (oude :+ )kaart erin en detonators opnieuw erop. Ik heb voorheen goed DVD's kunnen kijken met deze kaart in een ander systeem.

2. Mijn oude Philips 17B monitor is vervangen door eem iiyama AS4314UT BK 17" TFT scherm :9~ . Ik heb voor dit scherm de stuurprogramma's gedownload en geinstalleerd.

Voor de rest is de installatie niet gewijzigd. Ik gebruik Windows XP Professional en speel mijn DVD's af met Cyberlink PowerDVD die bij mijn DVD-rom zat. Ik heb ook AsusDVD, maar aangezien die het zelfde is (alleen andere naam) zou dat niet uit moeten maken.

Voor mijn system specificaties zou je in mijn signature terecht moeten kunnen.

Het volgende heb ik geprobeerd:

1. Andere DVD's. Resultaat: geen verbetering. Het ligt dus niet aan de DVD. Dit heb ik ook bevestigd door de DVD in een andere speler af te spelen. Dit was de stand-alone van mijn vader.

2. De-installatie detonators en nieuwe detonators geinstalleerd.

3. Herinstallatie van PowerDVD.

4. Zoeken op Google en de GOT search. Niets gevonden dus...

Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen, maar vooral: hoe ik het op kan lossen? :?

edit:

typo's en extra probeersel toegevoegd.

[ Voor 11% gewijzigd door -Mous- op 25-01-2003 22:54 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zou Dit het kunnen zijn? Even naar je beeldscherminstellingen kijken in ieder geval

• -Mous-
Tering hey! Dat heb je snel gevonden.

Ik heb ff gekeken en dat was het dus. :(

Het gekke is dat ik al dagen nix aan mijn instellingen heb veranderd en dat nu alles opeens anders staat. :? Ik denk dat mijn broertje weer aan het klooien is geweest. :( Dat wordt dus weer een BIOS wachtwoord voor onbepaalde tijd. >:)

Ik denk trouwens dat ik dat topic niet heb gevonden doordat ik op "zoomed" zocht en hij schrijft "ingezoomd". :P

Heel erg bedankt iig.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

-Mous- schreef op 25 January 2003 @ 23:02:
Tering hey! Dat heb je snel gevonden.
...
Het gekke is dat ik al dagen nix aan mijn instellingen heb veranderd en dat nu alles opeens anders staat. :? Ik denk dat mijn broertje weer aan het klooien is geweest. :( Dat wordt dus weer een BIOS wachtwoord voor onbepaalde tijd. >:)
Ik wist het nog omdat ik er ook last van heb gehad. En het is waarschijnlijk niet je broertje geweest ;) . Bij mij stond het ook "zomaar" verkeert. Kzal wel weer iets gedaan hebben wat ik niet weet maarja :+ Problem solved, zie ik graag :)

• -Mous-
SmartDoDo schreef op 25 January 2003 @ 23:20:
[...]

Ik wist het nog omdat ik er ook last van heb gehad. En het is waarschijnlijk niet je broertje geweest ;) . Bij mij stond het ook "zomaar" verkeert. Kzal wel weer iets gedaan hebben wat ik niet weet maarja :+ Problem solved, zie ik graag :)
Nou, ik heb het dus even gevraagd en in ruil voor geen BIOS wachtwoord sanctie gaf hij een eerlijk antwoord: hij had ermee lopen klooien.