waar voodoo3 PCI te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ben op zoek naar een voodoo3 PCI maar het lijkt wel of ie nergens meer op voorraad is..:( heeft iemand misschien recent nog zo'n kaart gekocht (online/offline) die nog op voorraad is en zo ja waar??

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dynabyte

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij Dixons Voodoo 3 2000 PCI f 200,-, bij mij in Vlaardingen

They made me do it.

• Palomar
  • Niet online
De pricewatch kende ik al hoor :).. maar ik heb al een paar winkels gemaild en die hebben hem niet direct uit voorraad leverbaar...

Dynabyte ben ik al bij 2 winkels geweest (Groningen en Assen) en allebei niet meer aanwezig.. dan kan ik wel het hele land afreizen en naar alle dynabytes gaan maar dan lijkt een online winkel me iets handiger :)

• Palomar
  • Niet online
Dixons ben ik ook al geweest... maarja.. Vlaardingen ligt een beetje uit de route :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

waar niet zal je bedoelen, als ik ook maar een winkel binnen loopt die electronica heeft, dan is ie er. Je woont of heel erg afgelegen of je hebt totaal niet gezocht.

Mediamarkt
dixons

Noem maar op echt iedereen heeft ze in de aanbieding. Je moet zeker niet meer dan 200 gulden betalen.

Trouwens totaal nutteloos om de link naar de pricewatch er bij te zetten, het zegt maar heel weinig over of het product voorradig is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Palomar
  • Niet online
ik denk dat ie in mijn 'afgelegen omgeving' (assen-groningen) dan niet meer leverbaar is.... welke onlineshop zou hem dan nog in voorraad hebben? (iemand misschien laatst nog een gekocht, waar??)

• Ares408
  • Niet online
Norrod geprobeerd ?

• Palomar
  • Niet online
owja.. das de enige waar ik nog niet ben geweest.. ik ben er wel langs geweest maar het was veel te druk... ik zal er nog es langsgaan/mailen/bellen oid.. maar ik verwacht eigenlijk dat ze hem daar ook niet meer hebben...

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

norrod heeft hem

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Palomar
  • Niet online
ow dat zou mooi zijn :) de enige winkel waar ik nog niet geweest ben... maar weet je dat zeker of zie je dat alleen op de site staan?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Vroom & Dreesman

• Palomar
  • Niet online
LOL :) verkoop V&D computeraccesoires? En kost de V3 daar dan ook rond de 200 piek of issie veel duurder?

ik kijk er morgen wel ff..

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
ik heb een paar maanden geleden er eentje proberen te krijgen, en het is gelukt bij, hou je vast: DE OTTO
Duurde best lang voordat ik hem had maar hij was op vooraad, gewoon ff bellen

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Dixons in Rdam, laatst nog eentje gekocht

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De meeste zaken kun je bellen dan weet je gelijk of ze het hebben.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Hurricane
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Anders ga je even kijken bij Albert Heijn
;)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-08 13:35

vanDaal

-ismeereentje

Ik zou die van mij vandaag binnen krijgen (van Funprice dus). Blijkt het een AGP versie te zijn :(
Pagina: 1