XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Nieuwste drivers al van je geluidskaart?
Bij mij werkt bf1942 goed met een sb live, wel nieuwste drivers.
Bij mij werkt bf1942 goed met een sb live, wel nieuwste drivers.
Verwijderd
Std. drivers van XP deden het al goed bij mij, heb nu een audigy 2 btw.
Dusseh of zoals gezegt nieuwste drivers downloaden of wachten op de 1.3 patch schijnt dat met name de problemen van de live kaartjes grotendeels opgelost moesten zijn
Wat zijn de instelingen in battlefield zelf, ik raad het toch aan op het op hardware acceleration te zetten mocht je dat niet hebben en op 22 kHz.
Dusseh of zoals gezegt nieuwste drivers downloaden of wachten op de 1.3 patch schijnt dat met name de problemen van de live kaartjes grotendeels opgelost moesten zijn
Wat zijn de instelingen in battlefield zelf, ik raad het toch aan op het op hardware acceleration te zetten mocht je dat niet hebben en op 22 kHz.
Verwijderd
Wat voor Mobo heb je? Of beter welke chipset. Ik begreep dat er met VIA chipsets in combi met SB wat problemen waren....
Verwijderd
ik heb een sis735 chipset met sb live 1.5 en heb dat ook. Kijken of er nieuwe drivers zijn.
Heb een Epox 8KHA ( kt266 dus ) net van creative website nieuwste drivers gedownload maar helaas geen verschill
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Me Geluidskaart zat helemaal onderaan. Ik heb hem er vannacht ff uitgehaald en gewoon ff met me onboard AC97 geprobeerd. Battlefield draait echt super alleen tis onboard soun , dat kraakt zelfs in windows
Verwijderd
dat moet ik ook effe proberenMary Wana schreef op 26 januari 2003 @ 10:04:
Me Geluidskaart zat helemaal onderaan. Ik heb hem er vannacht ff uitgehaald en gewoon ff met me onboard AC97 geprobeerd. Battlefield draait echt super alleen tis onboard soun , dat kraakt zelfs in windows
Verwijderd
Dan lijkt het mij een bug die nog niet is opgelost. Er is veel gedonder met live kaarten + bf 1942, het best kun je even wachten op een patch.
start > run > dxdiag
naar de Sound tabblad, acceleration slider helemaal uit zetten..
daarna bf gaan spele =]
naar de Sound tabblad, acceleration slider helemaal uit zetten..
daarna bf gaan spele =]
Dit heb ik dus precies hetzelfde, ik heb die driver van kxproject geprobeerd deze deden het slechts 1 dag
? en daarna waren de problemen net zo hard terug. Wat kan ik hier nu aan doen?
Wat ik al heb gedaan;
van onderste slot naar 1 na hoogste
Verscheidene drivers, 4-in-1's, creative, kxproject, zelfs een fresh install van XP
Defrag.
Specs:
GB 7ZX-H
AMD XP 2000+
60 gig
768 SDRAM
SBlive 5.1! (Het spijt me maar wat een %$^#^$%^#$ - kaart)
GeForce 2 GTS/PRO
Wat ik al heb gedaan;
van onderste slot naar 1 na hoogste
Verscheidene drivers, 4-in-1's, creative, kxproject, zelfs een fresh install van XP
Defrag.
Specs:
GB 7ZX-H
AMD XP 2000+
60 gig
768 SDRAM
SBlive 5.1! (Het spijt me maar wat een %$^#^$%^#$ - kaart)
GeForce 2 GTS/PRO
.
bij mij was het verkolpen met drivers LiveDrvUni-Pack(ENG)
Pagina: 1