Toon posts:

[NT5]

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe GeForce4 Ti4200 videokaart heb kan ik Windows NT 5 niet meer installeren. (Windows 2000/Windows XP/Windows 2003 alle drie geprobeerd).
Eerst krijg je in een 'dos omgeving' met blauwe achtergrond een deel van de installatie waarbij de bestanden gekopieerd en drivers geladen. Daarna geeft de setup 'Windows wordt gestart' weer en vervolgens zou de grafische omgeving moeten verschijnen waarbij de rest van de installatie verder gaat, maar daar stopt de computer en blijft hangen.
Met mijn oude GeForce 2MX had ik hier nooit last van.
Ik heb alle 'overbodige' hardware eruit gehaald en een andere hd en ander geheugen geprobeerd maar niets daarvan mag het probleem oplossen. In Windows 98 echter werkt alles naar behoren dus er is geen corrupte hardware.
Wie weet een oplossing hiervoor? Ik heb mijn oude videokaart namelijk al verkocht :'(

<EDIT>
Sorry, had over [rml][ Win2k] Installeren[/rml] heengelezen, ben nu enigszins tevreden gesteld, zal het nog een keer met een andere videokaart proberen.
</EDIT>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 23:02 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK dan :)

Als het nog niet lukt kan je natuurlijk een nieuw topic openen. Maak je topictitel dan wel even af ;)

Succes

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.