Toon posts:

[CSS] Browser luistert niet naar stylesheet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of is er ergens een fout gemaakt?
Zoals te zien op:
http://www.gameland-helmond.nl/forum/topic.php?id=1
ben ik bezig met het maken van een forum, de PHP lukt allemaal wel, maar CSS, ik ben al 2 uur bezig om een paar zwarte lijntjes te trekken :o

als je op de URL klikt zie je links, rechts en boven de cellen waar staat: 'U bent niet ingelogd' witte lijntje die eigenlijk zwart horen te zijn, ik geef die ook de opdracht zwart te worden met een stylesheet:
http://www.gameland-helmond.nl/forum/stylesheet.css
maar ze blijven wit :?

Iemand enig idee hoe dit komt?

Verwijderd

View source :+

er staan geen html, head of body tags in je html document... vind je het vreemd dat het niet werkt? :D
< link > tags horen overigens in de < head > section :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waarom doet de rest het dan wel?
De overige zwarte lijntjes die je ziet zijn namelijk ook met CSS gegenereerde lijntjes!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Nou ja, toeval zeker, of te danken aan de foutcorrectie van browsers, en als je nu wel alles juist zet, is het dan wel zoals jij het wil?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<html>
<head>
<title>Gameland - Forum</title>
<br />
<b>Warning</b>:  Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /www/htdocs/gameland/forum/topic.php:4) in <b>/www/htdocs/gameland/forum/topic.php</b> on line <b>7</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/htdocs/gameland/forum/topic.php:4) in <b>/www/htdocs/gameland/forum/topic.php</b> on line <b>7</b><br />

<link href="stylesheet.css" rel="stylesheet"></head>
<body>

Wat doet je <br /> in je <head>, en je moet die W3C dinkies er nog inzetten ;)

[ Voor 70% gewijzigd door coubertin119 op 26-01-2003 12:30 ]

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 12:25:
Waarom doet de rest het dan wel?
De overige zwarte lijntjes die je ziet zijn namelijk ook met CSS gegenereerde lijntjes!
zorg eerst eens dat je code valideert. Dat is wel zo handig als je aan het troubleshooten bent.

Je mist namelijk nog een doctype definition en een character encoding. Verder zou ik als ik jou was ook eens type="text/css" toevoegen aan m'n < link > tag ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat die <br/> daar stond kwam door die PHP error, die zette PHP zelf op die plek.
Nu heb ik dat FF gecorrigeert.
Ik zal zometeen FF kijken naar die validator, maar ik vinnut wel vaag dat de andere lijntjes het wel doen.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ja duh; als ik van een auto alle deuren, spatborden enz. afhaal dan rijdt ie ook nog maar ziet er dan uit zoals het ontwerp het voorschreef?

dus; niet verontwaardigd doen, gewoon maken zoals het voorgeschreven wordt; en als het dan nog niet werkt horen we je wel weer..

[Chazia Mourali mode]
tot ziens ;)
[/Chazia Mourali mode]

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1