Toon posts:

DVD-R met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een DVD-R branden met ondertiteling. Ik heb bijvoorbeeld een Regio1 DVD geript op mijn hardeschijf en wil deze terug zetten op een DVD-R alleen dan met ondertiteling. Is dat mogelijk?

De Vob's en Ifo's staan al op mijn schijf, hoe kan ik hier een ondertiteling in krijgen?

Wat voor software kan ik daar het best voor gebruiken?

(Kan ineens niet meer onder mijn oude account inloggen, erg vreemd.... :? :? )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 21:27 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Kijk eens op www.doom9.org bij de guides....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

De ondertiteling(en) zit(ten) in de vob's, als je ze tenminste mee-geript hebt. En in de IFO wordt weer beschreven welke ondertitelingen, audio- en video in de vobs zitten.
Dus gewoon branden die zooi en dan ben je klaar.
Je kunt ook eerst even met de tool IfoEdit checken of alles erin zit wat je wilt; open dan met IfoEdit de .ifo en druk op de knop "DVD play", dan kun je in de pulldown boxen zien welke audio-streams en ondertitel-streams er inzitten en je kunt ze ook kiezen om te kijken of alles werkt. Als alles met de "DVd Play" van IfoEdit goed werkt, is ie bijna altijd ok.

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten nog geen ondertitels bij namelijk, het gaat om engelstalige dvd's die ik op mijn schijf zet om er dan nederlandse in te zetten. Kan je die er bij zetten met datzelfde programma?

Verwijderd

Ik heb ook een dvd en de losse ondertitels geodownload. Nu wil ik dit op een dvd`tje branden met ondertitels.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is. Er zijn zat topics met *.avi bestanden enzo, maar hier gaat het dus om een dvd.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

DVD-lab Pro..... kun je selectable sub toevoegen van diverse formaten, dus zoals op een echte dvd en niet erin gebrand zoals bij vobsub en dergelijke
Er zijn aardig wat guides daarover op doom9 maar de meeste zijn behoorlijk ingewikkeld en je hebt soms wel 4 tot 5 programma's nodig, en veeeel geduld.
dvdlabpro snapt vob files en subtitle files (*.sub;*.srt;*.ssa;*.son;*.sst) een eitje dus... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1