Ik kreeg vandaag mijn R9500 binnen, en was eigenljk klaar om te gaan modden..
Maar toen stootte ik op het volgende probleem.
step 1: Radeon 9500 inbouwen (check)
step 2: Booten (check) -=- Met default drivers van windows doet hij het gewoon.
step 3: Catalyst Drivers 3 installeren (check)
step 4: Rebooten.. (NEE DUS
)
Ik krijg sowieso allemaal check-disks in de boot,..
Dat dan 1 keer met 2 disks,. dan een reboot, dan nog een checkdisk met alleen 1 disk, niet degene die boot)
Kom ik eindelijk in windows (of zo lijkt het..) inloggen..... -->> Allemaal read/write failures :S!? "kan dit & dat niet wegschrijven,." Het slaat allemaal nergens op..
En dat allemaal alleen maar nadat ik die catalyst (3.0) driver heb geinstalleerd..
Iemand ooit iets gelezen? of Zelf probs mee gehad?
Ik snap 't niet.. Te weinig stroom? Nee... paar devices afgesloten en nog steeds probs)
HELLLUPP!!!!
Laat dat ding het doen! Dan kan ik eindelijk gaan tweaken, want zo schiet het niet op
Maar toen stootte ik op het volgende probleem.
step 1: Radeon 9500 inbouwen (check)
step 2: Booten (check) -=- Met default drivers van windows doet hij het gewoon.
step 3: Catalyst Drivers 3 installeren (check)
step 4: Rebooten.. (NEE DUS
Ik krijg sowieso allemaal check-disks in de boot,..
Dat dan 1 keer met 2 disks,. dan een reboot, dan nog een checkdisk met alleen 1 disk, niet degene die boot)
Kom ik eindelijk in windows (of zo lijkt het..) inloggen..... -->> Allemaal read/write failures :S!? "kan dit & dat niet wegschrijven,." Het slaat allemaal nergens op..
En dat allemaal alleen maar nadat ik die catalyst (3.0) driver heb geinstalleerd..
Iemand ooit iets gelezen? of Zelf probs mee gehad?
Ik snap 't niet.. Te weinig stroom? Nee... paar devices afgesloten en nog steeds probs)
HELLLUPP!!!!
Laat dat ding het doen! Dan kan ik eindelijk gaan tweaken, want zo schiet het niet op