Hoi!
Ik ben sinds gisteren de gelukkig bezitter van een Ixus V3.
(ja, ik had een topic geopend over die keus, een tijd geleden. Welke cam: Ixus V3 of S45?
Gisteren heb ik de knoop doorgehakt, en ben ik voor de Ixus gegaan).
Nu wil ik daar uiteraard geheugen bij kopen. 16 Mb is niet ECHT veel
.
Ik wil het gelijk maar in 1x goed aanpakken en dus 512 mb kopen
.
Nu was ik vandaag bij de MyCom. Daar hebben ze 2 soorten geheugen: 'gewoon', of 'pro' geheugen. Beide van apacher. De gewone is vrij goedkoop, E185. De dure is E235.
(het goedkoopste 512 Mb is volgens de pricewatch 178, maar dat is alleen bij een paar obscure winkeltjes te koop. Ik wil het iig. deze week kopen, vrijdag ga ik op vakantie, en dan moet de cam wel mee
).
Nu dus mijn vraag: Welke moet ik kopen? Een van deze twee? En dan dus: de dure, of de goedkope? Het scheelt toch E50, en ik weet niet of je het verschil ook merkt enzo. Of zeggen jullie "neeey! ga voor Dane-elec oid, van die en die shop".
Voorwaarde is dus wel dat ik het echt 103% zeker deze week in huis kan hebben.
Overigens kijk ik net op de MyCom site, en daar staat dat ze 3 soorten hebben. Gewoon, photosteno, en photosteno pro. Die laatste 2 zouden even snel zijn, maar de gewone photosteno is even duur als de gewone (beide dus 185E), terwijl die pro (die even snel is
) E235 is.
Ik wil GEEN microdrives, die kunnen overigens ook niet in mijn cam
. Gewoon compactflash.
Ik zal het geheugen uitsluitend in mijn cam gebruiken, en ook via cam uitlezen, voorlopig iig.
Thnx alvast!
Ik ben sinds gisteren de gelukkig bezitter van een Ixus V3.
(ja, ik had een topic geopend over die keus, een tijd geleden. Welke cam: Ixus V3 of S45?
Gisteren heb ik de knoop doorgehakt, en ben ik voor de Ixus gegaan).
Nu wil ik daar uiteraard geheugen bij kopen. 16 Mb is niet ECHT veel
Ik wil het gelijk maar in 1x goed aanpakken en dus 512 mb kopen
Nu was ik vandaag bij de MyCom. Daar hebben ze 2 soorten geheugen: 'gewoon', of 'pro' geheugen. Beide van apacher. De gewone is vrij goedkoop, E185. De dure is E235.
(het goedkoopste 512 Mb is volgens de pricewatch 178, maar dat is alleen bij een paar obscure winkeltjes te koop. Ik wil het iig. deze week kopen, vrijdag ga ik op vakantie, en dan moet de cam wel mee
Nu dus mijn vraag: Welke moet ik kopen? Een van deze twee? En dan dus: de dure, of de goedkope? Het scheelt toch E50, en ik weet niet of je het verschil ook merkt enzo. Of zeggen jullie "neeey! ga voor Dane-elec oid, van die en die shop".
Voorwaarde is dus wel dat ik het echt 103% zeker deze week in huis kan hebben.
Overigens kijk ik net op de MyCom site, en daar staat dat ze 3 soorten hebben. Gewoon, photosteno, en photosteno pro. Die laatste 2 zouden even snel zijn, maar de gewone photosteno is even duur als de gewone (beide dus 185E), terwijl die pro (die even snel is
Ik wil GEEN microdrives, die kunnen overigens ook niet in mijn cam
Ik zal het geheugen uitsluitend in mijn cam gebruiken, en ook via cam uitlezen, voorlopig iig.
Thnx alvast!
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949