Welke dvd brander voor dvd speler....

Pagina: 1
Acties:

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 23:49
Hoi

Welke dvd brander voor in de computer zou ik het best kunnen nemen om dvdtjes te branden als ik die wil afspelen in de dvd speler van de Bose lifestyle 35?

Weet namelijk helemaal niks van dvd branders af dus ook niet welke nou wel of niet goed zijn.

Alvast bedankt :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
de lifestyle 28 speelt iig dvd+r(w) en dvd+r(w) af, dus als jouw 35 dat ook kan kun je in principe ieder dvd brander hebben.
maar ik zou eerder voor een "-" versie gaan omdat er meer dvd spelers zijn die dat ondersteunen, + is volgensmij wel nieuwer, correct me if wrong.
pioneers zijn hele goede branders.
sony is nog beter maar wel iets duurder, ondersteund + en -!
de sony is ook moeilijk leverbaar omdat dat ding masaal besteld wordt in NL ;)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb zelf sinds zaterdag de 228 van Philips. Schrijft DVD+R en DVD+RW. Een zeer goed apparaat. Grootste deel van de verkochtte dvd branders is van philips (of is gebaseerd op de philips), dus echt fout kan je er niet mee gaan ;)
Voordeel voor mij was dat ik 'm voor 299 bij de philips personeelswinkel kon kopen en dat ik er ook nog een belastingvoordeel op krijg van 10% :)

Houd er wel rekening mee dat soms dvd branders moeilijk leverbaar zijn. Bij bijvoorbeeld opus supplies staan de verwachtte levertijden voor veel apparaten op "onbekend". Trouwens, de dvd+r's zijn van dusdanige lage prijs tegenwoordig dat het echt aantrekkelijk begint te worden.

Uiteraard mag je niet copieren he ! Behalve als die dvd in je eigen bezit is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Scarp op 26-01-2003 12:21 ]

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 23:49
Oke, dus sony en philips zijn goed :) Nu hebben jullie het over dvd-r en dvd+r, ik weet niet of de dvd speler beide ondersteund of welke wel of niet? Ik krijg het systeem namelijk in de tweede week van februari en kan dus ook niet in de handleiding kijken welk formaat hij aankan. En op de website van Bose staat ook niet aangegeven welk formaat er ondersteund wordt.

Ik weet niet wie er ervaringen heeft met dit setje en misschien ook weet welke formaten hij allemaal ondersteund? Of als hij beide ondersteund dat ik dan voor de sony combo drive kan gaan en anders voor een andere brander die of alleen de + of - kan branden.

[edit]

Had eerste post niet goed gelezen |:( hij kan dus het dvd+r formaat aan, maar kan ie ook de dvd-r formaat aan?

Of als hij alleen de dvd+r aan kan wat is dan de beste (of betere) brander die dit formaat brandt?

[ Voor 16% gewijzigd door pinodambini op 26-01-2003 18:57 ]