Toon posts:

probleem met audigy kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een soundblaster audigy moi kaartje met leuke effecten.

Maar nou heb ik het volgende probleem als ik met MSN wil praten via de microfoon dan happert ie en allemaal rare echo's .

ik hbe allees door gespit google search noem maar op maar ben in staat nu die kaart het raam uit te mikken irriteer me er verschrikkelijk aan.

Mischien is het een instelling maar ik kan em neit vinden dus wie o wie kan mij hier mee helpen.
alvast bedankt voor de :9 moeite

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik de enige met dit probleem ????? 8)7

Verwijderd

ehm, even een domme vraag, maarreh, als je praat in de mic, staan je boxen dan uit? zoniet, dan kan je zelf wel bedenken waarom je echo's hoort. de audigy heeft een nogal gevoelige mic ingang. met een headset heb je nergens last van.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

mic --> boxen --> mic --> boxen --> enz 8)7

daar hebben ze een hele handige oplossing voor bedacht .... het geluid van je microfoon ingang dempen :) Zodat je het niet terughoort over de boxen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Of is het misschien een EAX preset. Zo'n chipmunk geluidje is ook grappig, in jouw geval moet ie dus op none staan. En natuurlijk eerst even kijken of het niet de boxen zijn die te dichtbij of te hard staan.

-

Verwijderd

Topicstarter
hehe rond zingers zijn het niet ben namelijk geluids technicus dus weet echt wel of ie feedback krijgt of niet .

heb alles al bekeken en ook chipmunk is het niet al is dit wel een cooluh voice over

ga em denk ik nu het raam uitgooien 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 10:23 ]

Pagina: 1