Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
ehm eerst tarren en gzippen en dan zenden klinkt logisch
ja, is een mogelijk heid alleen betreft het hier een dir van ruim 900 mb
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
wat maakt de grootte uit?Mr-FaTMeN schreef op 25 januari 2003 @ 20:11:
ja, is een mogelijk heid alleen betreft het hier een dir van ruim 900 mb
tar -czvf naamvantar.tar.gz /wat/je/wilt/compressen
en dan die file uppen
klaar
cd dir
multiple get/put (mget/mput) ?
multiple get/put (mget/mput) ?
[ Voor 2% gewijzigd door arikkert op 25-01-2003 22:43 . Reden: tikfoutje ]
mja, dan neem je geen subdirs mee, daarnaast als je het eerst tar'ed en gzip't dan heb je nog compressie ook, wat vaak gewenst is bij een backup/data transfer
Verwijderd
Misschien is lftp http://lftp.yar.ru/ wel meer wat je zoekt.
Met dit proggie kun je via ftp directory's mirroren wat
nogal handig is
Met dit proggie kun je via ftp directory's mirroren wat
nogal handig is
vanzelf, maar als je alleen ftp toegang hebt (meldt topic-owner niet, ook niet of subdirs genest kunnen zijn) kun je alleen maar tarren/zippen als je ftp server dat toelaat. Slechts enkele kunnen datErkens schreef op 25 januari 2003 @ 22:44:
[...]
mja, dan neem je geen subdirs mee, daarnaast als je het eerst tar'ed en gzip't dan heb je nog compressie ook, wat vaak gewenst is bij een backup/data transfer
[ Voor 8% gewijzigd door arikkert op 27-01-2003 22:00 ]
mja, zolang de topicstarter geen info geeftarikkert schreef op 27 januari 2003 @ 21:58:
[...]
vanzelf, maar als je alleen ftp toegang hebt (meldt topic-owner niet, ook niet of subdirs genest kunnen zijn) kun je alleen maar tarren/zippen als je ftp server dat toelaat. Slechts enkele kunnen dat
daarnaast heeft elke zichzelf respecterende ftp client een optie om ook subdirs mee te nemen
Ik gebruik hiervoor een programmatje genaamd fsbackup. Ondersteunt ook FTP naar een remote server. Download op http://www.opennet.ru/dev/fsbackup/index_eng.shtml
Pagina: 1