Ik was zojuist eens mijn Linux machine aan het opschonen en kwam opeens in de /tmp directory de bestanden session_mm_apache0.mem en session_mm_apache0.sem tegen. Het mem bestand neemt meer dan 60 MB in beslag en het sem bestand helemaal niets. Nu kan ik me niet herinneren dat ik die bestanden wel eens eerder heb gezien. Natuurlijk staan er wel eens session bestanden in de /tmp directory, maar geen files van deze omvang. Hoogstens enkele kilobytes.
Ik heb daarom eens op Google gezocht, maar kan eigenlijk niet veel informatie over deze bestand vinden (niet meer dan dat ze bestaan). Maar waarvoor dienen ze? Dan kan ik namelijk bepalen of ik ze wel of niet nodig heb. En misschien kan ik ze dan ergens uitschakelen.
Ik draai op dit moment (zonder problemen) Apache 1.3.27 (geinstalleerd via apt-get onder Debian).
Ik heb daarom eens op Google gezocht, maar kan eigenlijk niet veel informatie over deze bestand vinden (niet meer dan dat ze bestaan). Maar waarvoor dienen ze? Dan kan ik namelijk bepalen of ik ze wel of niet nodig heb. En misschien kan ik ze dan ergens uitschakelen.
Ik draai op dit moment (zonder problemen) Apache 1.3.27 (geinstalleerd via apt-get onder Debian).