BT878 + Geforce ti4600 + dscaler ?

Pagina: 1
Acties:

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
De kaart werkte prima met dscaler in een andere pc. ( geforce 2 tgs ) Nu in mijn nieuwe pc ( ax4ge max ) met Geforce ti4600 geeft hij alleen geluid en zegt hij 'No video signal found'......

ik heb zowel de tweaked als de medion drivers geprobeerd. beide zelfde effect.

iemand een idee'tje ?

Verwijderd

Heb je wel de juiste video-'source' geselecteerd?

(Geluid wordt toch meestal doorgelust, maar 't feit dat je 't hoort betekent wel dat je BT878 geinitialiseerd wordt, en de tuner aangestuurd wordt.)

Werkt de kaart wel met de bijgeleverde TV-applicaties?

Is die GF ti4600 een 'vivo'-uitvoering, en pakt DScaler toevallig de video-in van je GF?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• Grijns
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 18:56:
Heb je wel de juiste video-'source' geselecteerd?
ja want je selecteerd de kaart.
(Geluid wordt toch meestal doorgelust, maar 't feit dat je 't hoort betekent wel dat je BT878 geinitialiseerd wordt, en de tuner aangestuurd wordt.)

Werkt de kaart wel met de bijgeleverde TV-applicaties?
eh, nee. die applicatie is erg slecht ( lees: laat xp crashen.... ook op de pc waarop hij het wel met dscaler deed.... )
Is die GF ti4600 een 'vivo'-uitvoering, en pakt DScaler toevallig de video-in van je GF?
Idd mijn Geforce ti4600 heeft allerlij spiffy features voor video.. maar hoe krijg ik dscaler nu zover dat ie de 878 gebruikt....

afijn, ik heb ook al een threadje gemaakt op het dscaler forum.

Verwijderd

Grijns schreef op 25 January 2003 @ 20:57:
[...]

ja want je selecteerd de kaart.

..8<..
Je kan dan nog wel de kaart geselecteerd hebben, je moet óók de source van de kaart selecteren(bv tuner, composite video-in, s-video in etc) :)

• Grijns
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 21:03:
[...]

Je kan dan nog wel de kaart geselecteerd hebben, je moet óók de source van de kaart selecteren(bv tuner, composite video-in, s-video in etc) :)
dat heb ik ook gedaan... still no luck. snif..
Pagina: 1