[WinXP] PRoblemen met installaties van software(s)

Pagina: 1
Acties:

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 07:55

peternator

Shoop da whoop.

Topicstarter
Kan iemand me misschien vertel wat er op mijn pc'tje aan de hand is, want steeds als ik iets (maakt niet uit wat) installeer, duurt het onmetelijk lang voordat het geinstalleerd is...

Als je het installatie bestand start dan gaat alles nog normaal, doeldirectory opgeven enz enz... Maar zodra hij de files gaat kopieren, dan "stopt"de installatie en gaat dan pas na een dik kwartier weer verder...

Kan iemand misschien zeggen wat hier aan de hand is, op de site van XP kom ik niet veel verder....

bvd

[edit]

ik ben dus nu de software van me nieuwe geluidskaart aant installeren en daar is me pc al meer dan 2 uur meej beizg,,,,,...... :( :r :?

[ Voor 15% gewijzigd door peternator op 25-01-2003 19:02 ]

Verwijderd

Veel opstart progs? En al eens gescand op virussen?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Net of er een proces loopt dat al je cpu-tijd aant opslokken is. Check je taakbeheer daar es op? Of misschien draait er een ander malafide progje op de achtergrond?

Het kan best een virus of worm zijn...

日本!🎌

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 07:55

peternator

Shoop da whoop.

Topicstarter
Ik heb geen last van vastlopers enzo, als ik bij taakbeheer kijk, wat ik regelmatig doe... dan zie ik dat er 0% cpu gebruik is.... ik ben op het moment aant scannen naar virussen en ik hooop maar dat dat wat duidelijkheid brengt...