Toon posts:

[Q3] Niemand ziet server...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een non-dedicated Q3 servertje 24/7 maken. Me Q3 port is al gemapped en iedereen kan joinen. Maar het probleem is dat niemand hem ziet in Q3, AllSeeyingEye en Gamespy. Weet iemand hoe dat kan? En nog beter hoe je dat kan fixen :> (en weet iemand waar ik een btje goeie server config vandaan kan vissen)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:59
Moet je daarvoor niet een extra poort voor mappen?

Aap!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
je server moet zich publiceren aan de masterserver, als je de server dedicated start, kun je zien welk ip en welke poort hij gebruikt dacht ik .

btw non-dedicated heet listen :9

[ Voor 12% gewijzigd door Mitch op 25-01-2003 20:38 ]

• RELOADER|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2004
Hmm ok, ik heb eigenlijk weinig ervaring met Q3, maar weet wel wat andere dingen!

1. Je moet geen port nummer lager dan 1024 nemen (systeem poorten) en de poort mag dus NIET al bezet zijn!

2. Voer eens een poort scan uit om te kijken of de poort wel open is.

3. Kan iemand wel handmatig een connectie maken met de server dus door de ip en poort te gebruiken?

P4 2,4Ghz, Asus P4B533-V, 512 Mb DDR 2100, WD 800JB, WD 400BB, Plextor 48/40/12, Hauppauge WinTv Go, Win2k

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz hij doet het al... ik vraag me nu alleen nog af hoe je op je server de quaddamge uitzet, weet iemand dat toevallig? :X

Verwijderd

wat heb je veranderd?

Verwijderd

je kan in je server cfg je mutations aanpassen, ff checken wat het is voor quad, misschien iets als quaddamage=0, maar dat moet je ff checken
en meld inderdaat ff wat je nu gedaan hebt om je server te listen
Pagina: 1